نشست خبری محسنی اژه‌ای

آخر بهمن؛ زمان دادگاه پرونده فساد مالی


سروش نیوز: سخنگوی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت پرونده فساد مالی سه هزار میلیاردی گفت: پرونده هم اکنون در اختیار قاضی است و اگر قاضی به نقص بزرگی برنخورد تا پایان بهمن‌ماه دادگاه تشکیل می‌شود.


حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در بیست و پنجمین نشست خبری خود که بعداز ظهر دوشنبه برگزار شد در مورد آخرین وضعیت پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی گفت: خوب رسیدگی کردن بهتر از سریع رسیدگی کردن به این پرونده است.


وی افزود: البته اگر مجموع ساعات کار و عمق پرونده را مطالعه کنید متوجه می شوید که با این حجم کار وقت معقولی بوده است و مطمئن باشید تمامی دست اندرکاران با تمام توان روی پرونده کار کرده اند.


ناظر پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی اظهار داشت: برای 24 نفر از متهمان پرونده کیفرخواست صادر شد و از هفته گذشته تا کنون قاضی پرونده در حال مطالعه است. همچنین تا هفته آینده 6 نفر دیگر به متهمان افزوده می شود. در این چهار هفته که اخباری منتشر نشده اموال بیشتری کشف و ضبط شده است.


وی افزود: اموال غیر کارخانجات توسط کارشناسان کار کارشناسی شده و چندین نفر هم در مسئولیتهای مختلف دستگیر شدند. هر چند مسئولان رده بالایی نیستند ولی از مسئولان اجرایی بودند که اعتراف به دریافت رشوه های میلیونی و میلیاردی کردند.


محسنی اژه ای گفت: امیدواریم اگر مشکل خاصی رخ ندهد و قاضی به نقص بزرگی برنخورد اواخر بهمن ماه اولین جلسه دادگاه برگزار می شود.


وی افزود: مطمئن باشید دادگاه علنی برگزار می شود. / مهر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا