طي مراسمي كه با حضور امام جمعه مهريز و جمعي از مديران و مسؤولين ادارات ونهادها در محل فرمانداري شهرستان مهريز برگزار شد، استاندار يزد احمد صلواتي را به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي كرد . در اين مراسم استاندار يزد گفت: آنچه كه در اين توديع و معارفه ها ماندگار خواهد بود اين است كه با لبخند و رضايت حضرت وليعصر (عج) همراه باشد .

 ابوالقاسم عاصي با اشاره به دستاوردهاي انقلاب اسلامي افزود: در حساسترين و تعيين كننده ترين شرايط تاريخي حيات بشري قرار داريم و لازم است به باقيمانده عمرمان حالت فوق العاده دهيم.

 وي ادامه داد: افكار عمومي جهان بطور كامل آماده پذيرش حق و حقيقيت است و سرمنشأ آن انقلاب اسلامي است به گونه اي كه الگوي مردم دنيا شد. استاندار يزد تصريح كرد: براي محقق شدن تجربه حكومت ديني بايد از همه ظرفيتها استفاده كنيم و در جهت اجراي عدالت تلاش وافر داشته باشيم.

 

  عاصي از مهريز بعنوان شهردار الولايه نام برد و گفت: توجه بيشتر به مسائل فرهنگي اين شهر را به ظرفيت اصلي خواهد رساند. وي از فرماندار جديد شهرستان مهريز خواست پيگيري ايجاد دانشگاه امام جعفر صادق (ع) را بعنوان اولويت اول در دستور كار خود قرار دهد. استانداريزد با اشاره به قابليتهاي گردشگري شهرستان مهريز از جمله منطقه جذاب غربالبيز گفت: توريستهاي خارجي كه به استان يزد مي آيند اكثراً توريست فرهنگي هستند بايد با ايجاد فضايي معنوي فرهنگ اصيل اسلامي را عرضه كنيم. عاصي با تأكيد بر لزوم حفظ وحدت مردم گفت: آنچه باعث رشد مؤمنين مي شود همدلي و تفاهم است كه خوشبختانه در مهريز وجود دارد .

 

 در اين مراسم حجه الاسلام برهان امام جمعه مهريز از عدم اجراي پروژه دانشگاه امام جعفر صادق (ع) در اين شهر انتقاد كرد وخواستار راه اندازي سريع آن شد. وي لزوم وحدت و يكپارچگي مردم را ياد آور شدو گفت:  وحدت بايد براساس عدالت باشد .

 در ادامه مراسم فرماندار سابق شهرستان مهريز با ارائه گزارش از فعاليتهاي انجام شده گفت: تلاش مردم در پيشرفت و توسعه منطقه باعث تحرك بيشتر مسؤولين مي شود .

 همچنين فرماندار جديد شهرستان مهريز به بيان بخشي از برنامه ها خود براي رفع مشكلات اين شهرستان پرداخت.

  در پايان از خدمات محمدرضا بابايي فرماندار سابق شهرستان مهريز قدرداني شد 

 

 

يزد فردا -- روابط عمومي استانداري

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا