دهقان:مجلس‌درانتخابات‌فدراسيون‌دخالت‌نمي‌کند

رئيس کميته ورزش و جوانان مجلس با تاکيد براينکه مجلس به هيچ وجه در انتخابات فدراسيون فوتبال دخالت نخواهد کرد، برگزاري جلسه کميته ورزش و جوانان مجلس با اهالي فوتبال را نوعي خودزني سياسي خواند.

 

   علیرضا دهقان، در خصوص جلسه امروز کمیته ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس با برخی از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال کشور اظهار داشت: در حقیقت این جلسه یک جلسه خودزنی بود چون شاید برخی از افراد تصور کنند که ما با اهداف سیاسی این جلسه را برگزار کرده ایم درحالیکه به هیچ وجه اینطور نیست.

رئیس کمیته ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مجلس به هیچ عنوان در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت نخواهد کرد، ابراز امیدواری کرد که هرکسی که به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب می شود فکر بزرگی برای فوتبال مملکت داشته باشد.
در این جلسه محمد مایلی کهن، بیژن ذوالفقارنسب، شاهرخ شهنازی، حسین عسگری، محمدحسین جعفری، نادر فریادشیران، رضا غیاثی، سعید فائقی، عبدالرحمن شاه حسینی، کاظم اولیایی، عباس ترابیان، صادق درودگر، حسین شمس، نادر محمدخانی، سعید ناصری، علیرضا دهقان، مهدی دادرس، مجید کنگانی، عبدالحمید رمضانی، منوچهر صالحی، عزیز محمدی، یونس قربانی و علیپور حضور داشتند.

همچنین مباحث "احتمال دخالت وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال، نقش مجلس در فوتبال و رعایت اخلاق انتخاباتی در انتخابات فدراسیون فوتبال" در این جلسه مطرح شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا