يزدفردا :در پي چاپ آگهی در نیازمندی های یزد امروز شماره 227 تاریخ 27/1/86  مبني بر فروش سگ واكنشهاي متفاوتي در دنياي مجازي انجام شد  كه بد نيست با هم مرور كنيم

ابتدا محمد رضا شوق الشعراء منتقد يزدي در وبلاك خود با عنوان "تبلیغی برای سگ زرد چشم درشت پا کوتاه
"اينچنين نگاشت

تبلیغی برای سگ زرد چشم درشت پا کوتاه
یزد امروز و رسالت مطبوعات و سگ فروشی!

این آگهی در نیازمندی های یزد امروز شماره 227 تاریخ 27/1/86 چاپ شده است، امید است که رئیس خانه مطبوعات یزد و سردبیر و مدیر مسئول یزد امروز، دقت بیشتری در آنچه که امروز، بنام یزد امروز چاپ و توزیع می شود داشته باشد!!

سگ فروشی

سگ 7 ماهه نژاد پیکنز(چشم درشت) نر، با شناسنامه، طلایی رنگ و پاکوتاه


قیمت 000/000/3 ریال (سیصد هزار تومان)

شماره تلفن .... 151 0913

و سايت جديدالتاسيس پيام يزد  پا را فراتر گذاشته و با حمله به میرزا محمد کاظمینی و حاج کاظم مدرسی
اينگونه واكنش نشان داد

قابل توجه میرزا محمد کاظمینی و حاج کاظم مدرسی

تفاوت یزد دیروز با یزد امروز
دریک نشریه محلی!
تبلیغ فروش یک سگ با ادبیات یزدی!!!
با چاپ کتاب یزد دیروز توسط بنیاد فرهنگی پژوهشی ریحانه الرسول با مدیریت میرزا محمد کاظمینی مدیر کل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد که نشریه یزد امروز نیز وابسته به آن بنیاد می باشد تفاوت یزد دیروز را با یزد امروز در نشریه وابسته به آن بنیاد متوجه شدیم.
این نشریه با چاپ عکس یک سگ! ،متاسفانه با ادبیات یزدی تبلیغ فروش آنرا نموده ، امید است افرادی که نشریه را پایگاهی برای افکار و عقاید خود قرار داده اند و اصولگرایی وفرهنگ دارالعباده را با شیوه خود تبلیغ می نمایند .کمی هم به محتوای آگهی های آن که بی تاثیر در فرهنگ ما نمیباشد دقت نموده ،و یا حداقل ادبیات یزدی را برای چنین آگهی هایی که شاید سوء تفاهماتی پیش آید توجهی داشته باشند .

يزدفردا


 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا