تلاش پليس يزد به دستگيري چند سارق انجاميد
يزدفردا ـ مأموران انتظامي استان يزد طي چندين عمليات جداگانه چندين سارق را در سطح شهر حين سرقت دستگير و راهي زندان کردند.
به گزارش يزدفردا به نقل از  پليس، فردي با مراجعه به کلانتري 14 "ابوذر" شهرستان "يزد" اعلام داشت: "فردي به نام "عبيداله" اهل زاهدان را به عنوان کارگر براي انجام کار بنايي به خانه ام آوردم و پس از اتمام کار و رفتن وي متوجه شدم، ساعت مچي ام مفقود شده و به وي مظنون هستم" .

مأموران کلانتري 14 "ابوذر" بدنبال اظهارات شاکي، بلافاصله به ميدان "ابوذر" مراجعه و در آن محل مستقر شدند، ماموران پس از دو ساعت سارق را با کمک شاکي شناسايي و او را دستگير کردند.

نامبرده در تحقيقات اوليه به سرقت ساعت مچي اعتراف و ساعت مچي را که در محل سکونتش گذاشته بود به صاحبش بازگرداند.

گفتني است، مأموران کلانتري 16 "سيد جعفر" يزد نيز هنگام گشت زني در "بلوار جمهوري" به يک دستگاه موتورسيکت سوزوکي 100 مشکوک و پس از متوقف کردن آن و تحقيقات اوليه متوجه شدند، موتورسيکلت سرقتي مي باشد.

بنابراين گزارش، ماموران بلافاصله راکب موتور را که "فرشاد" 30 ساله ساکن يزد مي باشد، دستگير و به همراه موتورسيکلت به کلانتري منتقل کردند.

لازم به ذکر است، مأموران کلانتري 16 "سيد جعفر" همچنين در "بلوار جمهوري" به سه نفر به نام هاي "علي"، "افشين" و "هادي" که در حال حمل يک عدد تير آهن بودند، مشکوک و با بررسي اوليه مشخص شد، هر سه سارق مي باشند که هر سه دستگير و به کلانتري منتقل شدند.

يزدفردا






  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا