رئيس شوراي اسلامي شهر ميبد:عملیات اجرایی بلوار ورودی میبد از سمت اردکان آغاز شد

به گزارش يزدفردا به نقل از ميبد نيوز : سید ناصر امامی رئیس شورای اسلامي شهرمیبد در مورد اين طرح گفت :این بلوار به طول 5/2 کیلومتر از میدان شفیق با اعتبار اولیه 4/1 میلیارد ریال آغاز شد.

به گفته وی ،این بلوار توسط سازمان همیاری شهرداریهای استان از اعتبارات فصل حمل ونقل اختصاصی از راه وترابری شهرداری های میبد واردکان اجرا می گردد

 امامی با اشاره به پیگیری 2 ساله شورای شهر میبد گفت : با در خواست این شورا پیمانکار این مسیر مشترک بوده و در این طرح ایجاد 5 میدان از میدان نماز تا میدان شفیق طراحی شده که در آینده اجرا خواهد شد.

وی درخصوص تعیین محدود ه شهری میبد واردکان گفت: پی گیریهای متعددی صورت گرفته که امیدواریم با رعایت مصالح و حقوق مردم میبد رضایت دو شهر فراهم شود. امامی از مسئولان استان خواست تا در این زمینه سریعتر تصمیم گیری کنند.

یادآور می شود که محدوده مورد اختلاف به دلیل وجود دونقشه متعارض از این دو شهر به وجو آمده است که حدود 21 سال پیش توسط وزیران کشور و مسکن و شهرسازی امضاء شده است بطوریکه در بخشی از مناطق نقشه دو شهرهم پوشانی دارد .

 البته ناگفته نماند که در محدوده روستایی میبد (بفروئیه ) نیزدر یک اقدام غیر کارشناسی بخشی از اراضی در محدوده اردکان قرار گرفته است به طوریکه این اقدام برای مردم این محل مشکلات خاصی ایجاد نموده است

و اين در حالي است كه مناطق طبس و بهاباد نيز از الحاق مناطق خود به اردكان گله مندند .

يزدفردا  


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا