(انتخابات مجلس هشتم9)

معاون سياسي امنيتي استاندار يزد در  نشست مشترك احزاب و تشكلهاي سياسي استان يزد اعلام كرد :

كسانيكه در پستهاي دولتي حضور دارند و مي خواهند كانديداي مجلس هشتم شوند بايد تا پانزدهم تير ماه سال جاري از سمت خود استعفا دهند

گروه خبر سياسي امنيتي يزدفردا  

به گزارش گروه خبر سياسي امنيتي يزدفردا  به نقل از روابط عمومي استانداري يزد، معاون سياسي استانداري يزد گفت: همه احزاب و تشكلهايي كه نظام و قانون اساسي را قبول دارند با سلايق مختلف مي توانند حول محور ولايت فعاليت كنند.

عبدالرسول دوران در نشست مشترك احزاب و تشكلهاي سياسي استان يزد در محل استانداري افزود: همه احزاب و تشكلها بايد با همدلي در راستاي اتحاد ملي كه مورد تأكيد مقام معظم رهبري است راهكارهاي عملي را بررسي و تلاش مضاعف داشته باشند.

وي تصريح كرد: فعاليت احزاب و تشكلهاي سياسي بايد در راستاي منافع كلي نظام باشد.

معاون سياسي امنيتي استانداري با اشاره به اينكه هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در 24 اسفند ماه سال جاري برگزار مي شود نقش موثر احزاب و تشكلهاي سياسي در فراهم كردن حضور گسترده و با شكوه مردم در اين انتخابات را يادآور شد و بر لزوم حمايت بيش از پيش مردم از نظام و آرمانهاي والاي انقلاب اسلامي تاكيد كرد.
وي گفت: وحدت و يكپارچگي مردم دشمنان انقلاب اسلامي را از رسيدن به اهداف شومشان باز مي دارد و لازم است احزاب و تشكلهاي سياسي پايگاه هاي مردمي خود را تقويت كنند.

همچنين مدير كل سياسي انتظامي استانداري در اين جلسه گفت: كسانيكه در پستهاي دولتي حضور دارند و مي خواهند كانديداي مجلس هشتم شوند بايد تا پانزدهم تير ماه سال جاري يعني شش ماه قبل از زمان ثبت نام (15/10/86) از سمت خود استعفا دهند.

در ادامه اين نشست نمايندگان احزاب و تشكلهاي سياسي استان به بيان ديدگاه هاي خود پيرامون مسائل مختلف پرداختند.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا