رييس شوراي شهر يزد: محلات اين شهر داراي شهردار محله شدند


رييس شوراي اسلامي شهر يزد گفت: با آغاز كار سومين دوره شوراهاي اسلامي اين شهر ، فعاليت شورايار و شهردار محله در برخي از محلات يزد آغاز شد. 

سيد علي محمد ميرحسيني سه‌شنبه شب در جمع مردم شهرك امام هادي (ع) يزد، افزود: شورايار و شهردار محله ، رابط مردم هر منطقه با شوراي اسلامي و شهرداري هستند.

وي اظهار داشت: آنها مسايل و مشكلات مردم محله خود را به شوراي شهر و شهرداري اعلام و با پيشنهاد و ارائه طرح‌ها ، اين شورا را در خدمات بهتر به مردم ياري مي‌كنند.

ميرحسيني با بيان اينكه اين تشكيلات در برخي از محلات بافت قديم و حاشيه شهر فعاليت خود را آغاز كرده‌است گفت: درصورت موفقيت ، اين طرح در تمام محلات شهر يزد اجرا مي‌شود.

وي با ابراز خوش‌بيني نسبت به موفقيت‌آميز بودن طرح ياد شده اضافه كرد: سه تا پنج نفر عضو شورايار هستند كه از ميان آنها يك نفر به عنوان شهردار محله انتخاب مي‌شود.

رييس شوراي اسلامي شهر يزد، مشاركت مردم در حل مشكلات خود را خوب ارزيابي كرد و گفت: اعضاي شورايار، مسايل مربوط به عمران و آباداني شهر را پيگيري خواهند كرد.

كمبود فضاي سبز ، نامناسب و كم عرض بودن معابر و خيابان‌ها،نبود امكانات بهداشتي ، رفاهي ، فرهنگي ، اجتماعي ، ورزشي ، كم توجهي به مشكلات از جمله خواسته‌هاي مردم در بازديد رييس شوراي اسلامي شهر يزد از شهرك امام هادي(ع) عنوان شد.

شهرك امام هادي (ع) يزد، حدود چهار هزار نفر جمعيت دارد.

شهر يزد حدود ‪ ۳۵۰‬هزار نفر جمعيت دارد

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا