بسمه تعالي

 

نشود زمزمه خون شهيدان خاموش            شور عرفاني اين نغمه ز سازي دگر است

 

شهيدان زنده اند تا زندگي زنده است و خون آنان در شريان حياتي جامعه، بيداري و حيات و سازندگي را به ارمغان مي آورد و عزت و آزادگي ما همه مرهون آن عزيزان است. تيرماه هر سال يادآور پرواز ملكوتي عزيزترين شهيدان اين امت در برهه اي حساس و سرنوشت ساز است هفتم تير ماه با خاطره شهيد مظلوم بهشتي عزيز و 72 تن از يارانش و يازدهم تيرماه با ياد و نام شهيد محراب ديارمان صدوقي بزرگ عجين و همراه است. در روزگاري كه سوسياليسم و ليبراليسم چون دولبه قيچي اسلام و انقلاب را نشانه مي رفتند و در عمري كه منافقين بيرحمانه ترين تلاش هاي خود را در نابودي جمهوري اسلامي به كار گرفته بودند؛ مرداني از تبار راست قامتان هميشه تاريخ با خون پاك خود به اسلام و جمهوري اسلامي جوشش و حركت و حيات دادند و شمشير خونشان منافقان را خانه به دوش و رسواي روزگار ساخت.

 



خون بهشتي ها وصدوقي ها موجب اتحاد و انسجام و بيداري شد و هر سال در تجديد ميثاق بزرگ ملت با ارواح پاك اين بهشتيان عاشق، عظمت و پيروزي و سرسبزي تازه از شهيدان و امسال در سال انسجام ملي و وحدت اسلامي بر آن شديم تا با بزرگداشت ياد و نام اين بزرگان انديشه و ايثار به وحدت و انسجام خود قدرتي بيشتر بخشيم و دشمنان قسم خورده خود را كه امروزه در اقصي نقاط عالم توطئه اي جديد مي آفرينند بيش از پيش به ياس و رسوائي بكشانيم.

 

ما شيفتگان خدمت رسالتي بزرگ بر دوش داريم كه از جمله تداوم انقلاب اسلامي، آباداني ايران، و خدمت به مردم هميشه در صحنه است و اين ميسر نخواهد شد جز با تداوم وحدت و آگاهي و مقاومت و ايستادگي و مجهز شدن به سلاح علم و معنويت و آينده از آن صالحين زمين خواهد بود.

 

تجديد ميثاق سبز خود را با حضور در مجلس بزرگداشت شهيدان هفتم تير و شهيد بزرگ محراب ديارمان حضرت آيت الله شهيد صدوقي كه در  ساعت 30/7 روز پنج شنبه مورخ 7/4/ 1386 برپا مي شود به عرصه ظهور مي كشانيم.

 

به اميد ديدار همه اقشار انشاء الله

 

ابوالقاسم عاصي

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا