گلاب :وكيل و قاضي من خداست.
حاج حسين گلاب در مورد پرونده اتهامي خود گفت:در اين جريانها به هر انساني سخت مي گذرد اما خدا سفارش كرده است كه انسانها كارها را به خودش واگذار كنند .
اگر خدا قاضي و وكسل باشد نتيجه كار هم به نفع من و مردم رقم خواهد خورد.
وي در پاسخ به آيا تاكنون وكيل گرفته ايد يا خير گفت :((افوض امري الي الله ان الله بصير بالعباد))و ((حسبنا الله و نعم الو كيل ؛نعم المولي و نعم النصير))خدا را ذوكيل و قاضي قرار داده ام .خيلي هم حو صله دارم .هر چند آبروي من رفته اما كار خود را به خدا واگذار كرده ام .
وي ارائه هر گونه اطلاعات در مورد پرونده اش را در حال حاضر محرمانه خواند و گفت :فعلا كار را بر عهده قانون گذاشته و در چنگال قانون هستم.تا زمان اعلام نتيجه قطعي دادگاه هم صحبتي در مورد پرونده نخواهم كرد .اما بعد از اعلام راي قطعي حتما به افكار عمومي پاسخ خواهم داد .هر چند تا كنون هر چه خواستند بر عليه من گفته و نوشته اند و هر ظلمي عليه من بوده روا داشتند .
وي تو ضيح داد :تا كنون تنها يك جلسه باز پرسي داشته ام ؛كه منجر به 35روز بازداشت من شده است و پرونده در حال بازرسي است .تا كنون هيچ كس را براي واسطه گري نفرستاده وهيچ سفارشي هم از جائي نشده ام .عضو شوراي شهر رفتار انجام شده با خود در طي دوران بازداشت موقت را بسيار خوب تو صيف كردوگفت :از دستگاه قضائي هيچ گله اي نسبت به نوع بازداشت ؛بازپرسي و محل نگهداري ندارم.
وي در خصوص علت حضور خود در جلسه روز سه شنبه 84/8/17 شوراي شهر را اتمام مرخصي خود خواند و گفت تا 15 آبان از شوراي شهر مرخصي گرفته بودم كه به علت اتمام مرخصي در جلسه حضور يافتم.
وي از شايعات مطرح شده در خصوص كار شناسي پرونده وي و تعيين خسارت سنگين به شهرداري توسط كار شناس دادگستري ابراز بي اطلاعي كرده و گفت :هميسه در مورد من شايعات قوت داشته است.
گفتني است مو ضوع پرونده حاج حسين گلاب ؛عضو شوراي شهر يزد در مرحله كارشناسي حسابرسي و بررسي فني قرار دارد .وي هم اكنون با ارائه وثيقه و به دليل بيماري تا اعلام نظر نهائي آزاد است

يزدفردا-بشارت نو.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا