استاندار اسبق يزد گفت: استاندار بايد منتظر فرصت باشد تا از لحظه‌هاي مناسب استفاده مناسبي ببرد اگر قرار باشد مديريت نكند، بعدا مشخص مي‌شود، امكانات از دست رفته است.

غلامعلي سفيد در گفتگو با  ايسنا اظهار داشت: علاوه بر اين نظارت و كنترل مديران استاني نيز به عهده استاندار است و اگر اين نظارت كمرنگ شود تبعات ناخوشايندي را به دنبال خواهد داشت و شيرازه مديريتي از هم مي‌پاشد و مديران خوب دلسرد مي شوند.

وي در ادامه افزود: در اين زمان كساني كه سابقه كافي ندارند از شرايط پيش رو سوء استفاده مي‌نمايند و اين هم در كوتاه مدت و هم در دراز مدت مشكلات عديده‌اي براي استان در پي خواهد داشت.

سفيد اظهار خرسندي كرد كه قسمتي از مشكلات حل شده و سرپرستي براي استانداري يزد انتخاب شده است و گفت: انشاا... با نهايي شدن تكليف، استان بهتر مديريت شود .

استاندار اسبق يزد بيان كرد: اگر افرادي به هر دليلي احساس كنند كه به هر دليل عدم توانايي جسمي و يا اجرايي نمي توانند مديريت استان را داشته باشند، تكليف ديني، اجتماعي و اخلاقي حكم مي‌‌كند هر چه زودتر ميدان را به ديگري واگذار كنند.

سفيد با اشاره به گذشت دو سال از عمر دولت نهم ، استاندار آشنا به مسائل استان را مصلحت استان دانست و گفت: چرا كه اگر هم خيلي تيز، زيرك و كاردان باشد حداقل چند ماهي طول مي‌كشد كه با استان آشنا شود و حتي تغييراتي در مديران استان به وجود آورد با اين حال حساب زماني براي مديريت باقي نمي‌ماند.

وي افزود: در اين شرايط درايت و تدبير، پيشنهاد انتخاب استاندار بومي و آشنا را مي‌دهد كه با توجه به اتفاقات و تغييرات بتواند به درستي مديريت كند.

استاندار اسبق يزد در پايان خاطرنشان كرد:بيشتر توانايي مديريتي و اجرايي مهم است تا نحوه لباس و بايد كسي انتخاب شود كه بتواند در مسائل مديريتي استان كه فعلا بحث اشتغال و كارخانجات صنعتي و استفاده از معادن استان و نيز توجه به نيازهاي ضروري و بحث‌هاي اقتصادي كه فوريتي است، انديشه كند و قدمهايي براي استان كارگري با مردم مخلص و متدين يزد بردارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا