در جلسه پيگيري مسائل پيرامون قيمت آجر مطرح شد: متخلفين به ميزان توليدشان جريمه خواهند شد

كوره‌پزاني كه نرخ مصوب قيمت آجر را رعايت كرده‌اند به ميزان توان توليدشان سوخت دريافت مي‌كنند
يزدفردا "جلسه پيگيري مسائل پيرامون افزايش قيمت آجر به رياست سرپرست استانداري يزد و با حضور مديران دستگاه‌هاي مربوطه تشكيل گرديد.

معاون عمراني استانداري در اين جلسه با اشاره به اين كه رعايت نرخ مصوب قيمت آجر براي همه كوره‌پزان الزامي است گفت: كليه كوره‌پزان آجر موظفند كه آجر را مطابق با نرخ‌هاي اعلام شده و براساس فاكتور به متقاضيان ارائه نمايند و در اين رابطه هيچ‌گونه عذري پذيرفته نيست.
سيدعليرضانبوي‌زاده با بيان اين كه درشرايطي كه دولت همه امكانات از قبيل سوخت، خاك، آب و... را براي كوره‌هاي آجرپزي فراهم نموده است انتظاري جز رعايت قيمت مصوب نمي‌رود افزود: از همه دستگاه‌هاي نظارتي مجددانه درخواست دارم با متخلفيني كه در رعايت قيمت آجر كوتاهي مي‌كنند بدون هيچ‌گونه اغماضي برخورد نمايند چرا كه افزايش ناگهاني و بي‌دليل قيمت آجر، به عنوان يكي از حياتي‌ترين مصالح ساختماني مي تواند هزينه‌هاي زيادي را بر مردم تحميل نمايد. نبوي‌زاده با تاكيد بر نظارت مستمر دستگاه‌هاي مربوطه بر كنترل قيمت آجر ادامه داد: براساس تصميمات اتخاذ شده، متخلفيني كه پس از اعلام نرخ مصوب، اقدام به عرضه آجر با گران‌فروشي كرده باشند، به ميزان توليدشان جريمه خواهند شد.

وي همچنين با تشكر از كوره داراني كه قيمت‌گذاري جديد آجر را رعايت كرده‌اند خاطرنشان كرد: به منظور حمايت از اين كوره‌داران، مقرر گرديد تا سوخت مصرفي لازم آنها تا هر ميزان كه توان توليد داشته باشند در اختيارشان قرار گيرد و در اين رابطه محدوديتي وجود نخواهد داشت.

نبوي‌زاده در پايان بارديگر از همه كوره‌داران خواست تا با رعايت نرخ‌هاي مصوب، زمينه را براي برقراري تعامل سازنده فراهم آورند. شايان ذكر است؛ در اين جلسه گزارشي از بازار عرضه آجر و ميزان رعايت نرخ‌هاي مصوب توسط كوره‌داران ارائه و تصميمات لازم اتخاذ گرديد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا