در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي: شوراي اداري ابركوه با حضور استاندار يزد تشكيل جلسه داد(سفر رهبري 52) 

يزدفردا "شوراي اداري شهرستان ابركوه با هدف برنامه ريزي و هماهنگي برگزاري هر چه با شكوه تر مراسم استقبال از مقام معظم رهبري با رياست استاندار يزد تشكيل جلسه داد.
مسئول كميته فرهنگي ، اطلاع رساني و تبليغات شهرستان ابركوه با اعلام اين خبر گفت: در اين جلسه دوران معاون سياسي و امنيتي استانداري يزد وبابايي مشاور استاندار و كليه مسئولان ادارات ، شوراهاي اسلامي شهرها و روستاهاي اين شهرستان حضور داشتند.
دهبيدي پور با بيان اينكه تمام مردم ابركوه براي استقبال از رهبر معظم انقلاب به اين شهرستان آماده اند خاطر نشان كرد: ستاد مردمي استقبال از مقام معظم رهبري در نمازخانه شهرداري ابركوه تشكيل جلسه دادكه در اين نشست يكصد نفر از اصناف ، هنرمندان و ورزشكاران ابركوه شركت داشتند.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ابركوه تصريح كرد: تشكلهاي مردمي در شهرستان ابركوه در آستانه تشريف فرمايي مقام معظم رهبري به استان يزد با برپايي ايستگاههاي صلواتي و نصب پلاكارد ، تصاوير رهبر فرزانه انقلاب اسلامي آمادگي خود را براي استقبال از مقام عظماي ولايت به نمايش گذاشته اند.
وي با اشاره به برگزاري شب شعر "تا آسمان" در اين شهرستان اضافه كرد: اين شب شعر با حضور 30 نفر از اعضاي گروه شعر و ادب كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ابركوه با موضوعيت ولايت ، عيد سعيد غدير و مقام معظم رهبري برگزار شد.
دهبيدي پور از همايش بزرگ اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستاهاي اين شهرستان خبرداد و اذعان داشت: در اين مراسم هر يك از مسئولين و اعضاي شوراي اسلامي ابركوه ديدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامي از شهر تاريخي ابركوه را پر خير و بركت دانستند و به مردم توصيه نمودندبا حضور فعال خود در مراسم استقبال با شكوه از معظم له از بركات اين سفر به ياد ماندني برخوردار شوند.

يزدفردا "ستاد اطلاع رساني سفر

يزدفردا

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا