سخنان نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد در حضور مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي  و جمع روحانيون  (سفر رهبري 111)

يزدفردا "حجت‌الاسلام والمسلمين " محمد علي صدوقي " چهارشنبه شب در حضور مقام معظم رهبري و جمع روحانيون ، ائمه جمعه و جماعات استان يزد در مسجد حظيره اين شهر افزود: اين قشر از وحدت و يكپارچگي خاصي برخوردار است و با سابقه درخشان انقلابي، اطاعت از ولايت را وظيفه شرعي خود مي‌داند.

وي در ادامه با اشاره به مبارزات روحانيون استان يزد اضافه كرد: تقديم بيش از يكصد شهيد كه نسبت به اقشار ديگر بالاترين درصد است از جمله نشانه هاي حضور روحانيت اين خطه در ميدانهاي دفاع مقدس به شمار مي‌رود.

حجت‌الاسلام صدوقي در بخش ديگري از سخنانش ضمن تشكر از مقام عظماي ولايت به جهت عنايت خاص معظم له به حوزه‌هاي علميه در ابعاد مختلف رفاهي، معيشتي و سياسي، اظهار داشت: حوزه‌هاي علميه استان يزد داراي كمبودهايي‌است كه نياز به توجه ويژه مسوولان ذيربط دارد.

نماينده ولي فقيه در استان يزد به احياي فرهنگ در يزد اشاره كرد و گفت:
شوراي فرهنگ عمومي اين استان جزو برترين‌هاي كشور است و با توجه به وظيفه و رسالت خطير حفظ ميراث گرانبهاي فرهنگ با سابقه ديني مردم اين خطه مركزيت مهندسي فرهنگي كشور براي يزد خواست مسوولان امر است.

حجت‌الاسلام صدوقي در بخشي ديگر، از وقت معيني كه مقام عظماي ولايت به روحانيون اختصاص دادند تقدير كرد و با ياد سومين شهيد محراب و آيت الله خاتمي گفت: مردم ولايتمدار استان يزد امروز با بيعت گسترده خود با ولايت فقيه راه بزرگان، علما و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي را پيمودند.

مقام معظم رهبري چهارشنبه شب در اولين روز سفر به استان يزد با علما و روحانيون اين استان در مسجد حظيره ديدار اختصاصي داشت

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا