مسئولان اتحادیه‌های اصناف در نشستی که با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی مسئول برنامه‌ریزی و هماهنگی کمیته‌ها و کارگروه‌های سفر رهبری در طبس، رییس اداره بازرگانی شهرستان و رییس مجمع امور صنفی طبس و در محل فرمانداری طبس تشکیل شد، آمادگی خود را برای مشارکت در انجام هرچه بهتر برگزار شدن سفر رهبر انقلاب به استان یزد اعلام کردند.

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری طبس، در این نشست فرماندار طبس با ابراز امیدواری برای سفر رهبر انقلاب به طبس، از برنامه‌ریزی مناسب برای انجام این سفر خبر داد.

مهدی کیانی مقدم از مسئولان اتحادیه‌های صنفی خواست تا نشست هایی برای اطلاع رسانی سفر و انجام هماهنگی و تمهیدات لازم برای هر صنف برگزار گردد و از اصناف خواست در امر تبلیغات، اطلاع رسانی و ارائه خدمات به کاروان هایی که قصد دارند به صورت پیاده راهی یزد شوند، مشارکت نمایند.

وی افزود: در این سفر 131 میلیارد تومان عاید استان یزد خواهد شد که سهم شهرستان طبس 11درصد از این اعتبارات ،چیزی حدود 15 میلیارد تومان است.

فرماندار طبس گفت: پروژه های طبس برای پیگیری در این سفر با همفکری امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رییس شورای اسلامی شهرستان و مسئولان محلی انتخاب و اعلام شده است که از مهمترین این پروژه ها 2درصد از درآمد فروش معادن طبس است که در سخنرانی رییس جمهور در سفر استاني قول آن به مردم داده شد و باید تبدیل به مصوبه شود و این 2درصد می‌تواند تاثیر بسیار بزرگی در شهرستان داشته باشد.

مسئول مجمع صنفی طبس نیز ضمن ابراز امیدواری برای سفر مقام معظم رهبری به طبس گفت: با توجه به تمایل وافر اصناف به حضور رهبر انقلاب در طبس در نظر دارند طوماری به منظور دعوت از ایشان آماده نمایند و از فرمانداری خواست که این طومار را به محضر ایشان برساند.

"برقی" در پایان گفت: اصناف به منظور مشارکت در این امر مهم، برای اطلاع رسانی، تهیه پوستر و پذیرایی کاروان های پیاده که قصد دیدار با رهبر انقلاب را داشته باشند آمادگی دارند.

يزدفردا -

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا