فرماندهي نيروي انتظامي كشورمان در جمع كاركنان نيروي انتظامي شهرستان طبس، سفر مقام عظماي ولايت را مايه بركت و منشا خير براي مردم استان يزد برشمرد.

به گزارش  معاونت ارشاد و اجتماعي نيروي انتظامي استان يزد، سردار احمدي مقدم در ادامه سفر خود به شهرستان طبس پس از ارائه گزارشات نظامي از سوي فرماندهي شهرستان از اماكن بازديد كرد و ضمن تبريك حضور حضرت‌ آيت‌ا... خامنه‌اي در استان يزد، اظهار اميدواري كرد: اين سفر مايه بركت و منشا خير براي مردم استان باشد.

وي در ادامه وضعيت شهرستان طبس را با توجه به اوضاع خاص آن مقايسه با هيچ يك از شهرستان استان و كشور ندانسته و طبس را به جزيره‌اي در اقيانوس كوير اما داراي مردمي با صفا و با معنويت تشبيه و آن را از لحاظ امكانات داراي كمبودهاي بسيار اعلام نمود.

فرمانده نيروي انتظامي كشورمان همچنين بر عزم ناجا در خصوص رفع مشكلات معيشتي و مسكن كاركنان و ارتقاء منزلت آنان تاكيد و توجه حاضرين را نسبت به فراگيري و مانوس شدن با قرآن و ارتقاء معنويات جلب نمود.

سردار احمدي مقدم در ادامه سفر خود به شهرستان طبس با حضور در منزل شهداي اين شهرستان با خانواده آن‌ها ديدار و از نزديك مسائل و مشكلات آنان را مورد بررسي قرار داد و همراهان وي نيز در قالب اكيپ‌هايي با خانواده‌ چند شهيد ديگر اين شهرستان ديدار كردند.

وي همچنين با حضور در گلزار شهداي اين شهرستان و اداي احترام، ياد وخاطره شهداي انقلاب اسلامي را گرامي‌ داشت.

گفتني است، از جمله مصوبات حضور فرمانده انتظامي كشور در شهرستان طبس، صدور تكميل ساختمان پاسگاه نيمه ساز دو منظوره ديهوك، صدور دستور احداث پاسگاه تپه طاق، صدور دستور احداث يك باب مهمانسراي مناسب با تجهيزات كامل، تخصيص اعتبار جهت تعمير پاسگاه‌ها، تخصيص اعتبار جهت احداث پاركينگ‌هاي خودروهاي توقيفي مواد مخدر، صدور دستور تامين و تخصيص موتورسيكلت تريل مورد نياز پاسگاه‌ها تابعه شهرستان و تخصيص اعتبار جهت تجهيز دارالقران عقيدتي سياسي اين شهرستان مي‌باشد .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا