هزاران آفرين بر اين شور و شعور انقلابي

يزدفردا "رييس دانشگاه يزد با صدور پيامي ضمن عرض تبريك به مناسبت حضور پرفيض رهبر عظيم الشأن انقلاب در اين دانشگاه، از همه دانشگاهيان به خاطر تدارك اين ميزباني پرافتخار و حضور حماسيشان در استقبال از معظم له قدرداني كرد.


به گزارش رسيده به يزدفردا :متن پ‍يام آقاي دكتر سيد علي محمد ميبدي كه روز شنبه پانزدهم ديماه امسال صادرشد، بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
بهاري ترين فصل زندگيمان را در ديماه امسال آغاز كرديم و از تابش خورشيدي ترين مرد قرن به بارعام تفضل و رحمت الهي راه يافتيم. افق بالندگي و صبح روشن سربلندي را به تماشا ايستاديم و اين چنين در گرماي آن نور تابان ، سربلند و بالنده، ظهور عدالت گستر عصر را به انتظار نشستيم.
امسال فضاي دانشگاه يزد در سيزدهمين روز از فصل زمستان، به يكباره بهاري گشت و اين مجموعه علمي و آموزشي با ميزباني از عزيزترين ميهمان خود، افتخاري جاودان يافت.
دانشجويان عزيز و اعضاي محترم هيات علمي دانشگاههای استان يزد!
آفرين برهمت والا و عزم راسختان باد كه در استقبال از ولي امر مسلمين جهان، كم نظيرترين و به يادماندني ترين صحنه ها را آفريديد. مرحبا بر شما كه مراتب عشق و اخلاصتان نسبت به ارزشهاي اسلامي زبانزد خاص و عام و حماسه ي حضورتان در صحنه هاي مختلف ايثار و رشادت مايه ي يأس و فلاكت دشمنان است.
هزاران آفرين بر اين شور و شعور انقلابي!
اين جانب با تبريك اين رويداد معنوي و مبارك به همه دانشگاهيان فرهيخته، لازم مي دانم از تمامي كساني كه با تلاشهاي صادقانه و عاشقانه ي خود، زمينه ساز اين ميزباني پرفيض بودند، تشكر و قدرداني نمايم.
دانشجويان عزيز، کارکنان شريف و اعضای محترم هيات علمي دانشگاه يزد
لازم مي دانم از فعاليتهاي شبانه روزي شما در بخشهاي مختلف دانشگاه که خوش درخشيديد و كوششهاي بي دريغ شما در تكميل مجموعه ورزشي امام علي (ع) و اجرايي نمودن برنامه هاي ستاد استقبال از مقام معظم رهبري برگي زرين و پر افتخار را بر كارنامه درخشان دانشگاه يزد افزود تشکر نمايم.
از درگاه خداوند سبحان سلامتي و بهروزي و آينده اي سرشار از موفقيتهاي روز افزون را براي همگان مسألت دارم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا