نامه وارده به يزدفردا  با نام فردایی عدالتخواه (انتخابات مجلس هشتم 124)
در پي انتشار مصاحبه مهندس سفيد تحت عنوان :مهندس سفید عضو جبهه مشاركت يزد : مسئولیت رد صلاحیت ها متوجه شخص استاندار است  در يزدفردا يكي از كاربران محترم يزدفردا مطلبي را در جوابيه مطلب مورد اشاره ارسال كه عينا منتشر مي شود .
بسمه تعالی

مقام معظم رهبري:
نمي‌شود هر كسى را مسلط بر سرنوشت مردم كرد. نمي‌شود به هر كسى با هر كيفيتى در رفتار و اخلاق و عقايد و سلائق و ممشا و معلومات و معرفت و اينها، اجازه داد كه براى اداره‏ يك كشورِ هفتاد ميليونى، با اين عظمت، با اين تاريخ، بيايد قانون بنويسد؛ او را الزام كند كه بايد تو اينطور بكنى، اينطور نكنى. ...چطور اجازه بدهند يك آدمى كه از لحاظ عقيده، اعتقاد محكمى به مبانى نظام ندارد؛ از لحاظ ممشاى عملى، يك انسان سالم و مستقل و داراى روش و اخلاق مستقيمى نيست؛ از لحاظ سياسى، دلبستگى او به مسائل كشورش و مردم كشورش كمتر از دلبستگى او به مصالح بيگانگان است، فرضاً بيايد در رأس دستگاه اجرايى يا در مسند قانونگذارى قرار بگيرد؟ اين كار جايز است؟

جناب آقای مهندس سفید

با عرض سلام
پیرو درج مطالبی از جنابعالی در سایت یزد فردا به عنوان یک شهروند نکاتی را به عرضتان می رسانم البته اگر گوش شنوایی و وجدانی عدالتخواه هنوز برای شما باقیمانده باشد و مدیران سایت اینقدر شجاعت وحریت داشته باشند همانگونه که مطالب شما را در سایت درج نمودند این مطالب را هم روی سایت بگذارند ؟؟؟

1) رد صلاحيت اصلاح‌طلبان برانداز و وابسته به ، از سوي نهادهاي قانوني، نه تنها يك "انتظار ملي"، بلكه يك "حق ملي" است. اگر اين "حق" از سوي شوراي نگهبان و هيات‌هاي اجرايي در دوره‌هاي پيشين دنبال مي‌شد، اين طيف خائن و دين‌سوز و مردم‌ستيز در عرصه حاكميت، بيگانه‌پرستي تئوريك و عملي را به جريان نمي‌انداختند.

2 ) انتخابات مجلس هشتم اولین و آخرین انتخاباتی نیست که در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و در تمام انتخابات های گذشته و همچنین درآینده، پدیده احراز صلاحیت برای افرادی که کاندیدا می شوند، وجود داشته و خواهد داشت، بنابراین، اینکه عده ای صلاحیتشان احراز نمی شود، جای تعجب ندارد

3) تهدید دستگاه های اجرایی و نظارتی و متهم نمودن مسوولین توسط رد صلاحیت شدگان و احزاب حامی آن ها ناشی از بی منطقی و دلیلی بر فقدان صلاحیت آن ها است لذا جنابعالی هم که علیرغم اسم سفیدتان پرونده ..... دارید بهتر است به جای ایجاد شانتاژ و بد اخلاقی سیاسی نگاهی به گذشته تیره خود ودوستانتان داشته باشید چرا که خود کرده را تدبیر نیست

4) ردصلاحيت‌ اصلاح‌طلبي و چهره‌ها و حزب‌ها و باندها و گروه‌هاي آن پس از انتخابات رياست‌جمهوري 84، كه از راست‌هاي ناراست هم يارگيري نموده، "تصميم ملي" است، و اگر نادر افراد "نقابدار" در سهل‌انگاري و مصلحت‌جويي‌هاي نهادهاي نظارتي عبور كنند، ملت در صورت وجود شرايط مناسب براي شناخت آن‌ها، و عدم مداخله راست‌هاي ناراست در حمايت و دفاع از آن‌ها، اين افراد را به اخراج مجدد از عرصه حاكميت محكوم خواهند نمود.

یک فردایی عدالتخواه

يزدفردا :انتشار مطالب وارده الزاما ديدگاه گردانندگان يزدفردا نيست .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا