فقیهی دبیر جبهه متحد اصولگرایان یزدی در گفتگو با یزدفردا :شایعه اختلاف بین گروههای سنتی ورایحه خوش خدمت را به شدت تکذیب نمود (انتخابات مجلس هشتم 218)


 یزدفردا :فقیهی دبیر جبهه متحد اصولگرایان یزدي در گفتکو با خبر نگار یزدفردا انتشار اخباری مبنی بر اختلاف در اردوگاه اصولگرایان را به شدت تکذیب نموده و گفت :برنامه ما تعیین کاندیدای اصلح و معرفی آن به مردم است و و کاندیدای گروههای اصولگرا انتخاب شده و فردا به مردم معرفی خواهد شد .


به گزارش خبر نگار یزدفردا :فقهی تصریح کرد: سم پاشی و تخریب و فریب مردم با انتشار شایعات بی اساس را از بد اخلاقی های انتخاباتی بر شمرد و اینگونه حرکات را عامل  آسیب رسانی به فضای انتخابي دانست.

وی در ادامه تصریح کرد :تمامی اصولگرایان یزدی بر روی گزینه واحد اتفاق نظر داشته و فردا  به مردم شریف االعباده یزد معرفی خواهد شد .

گفتنی است :یکی از سایتهای یزدی که بیشتر به مجلات زرد شباهت دارد در تحلیلی دو خطی خبر از ایجاد اختلاف در اردوگاه اصولگرایان یزدی داده بود و در این تحلیل سعی نموده القاء نماید که گروههای اصولگرای سنتی و رایحه خوش خدمت به رهبری دکتر فاخر زاد ب سر انتخاب کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان اختلاف نظر دارند .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا