در حاشيه ديدار شهيد قندي و پرسپوليس قبل از بازي

ـــ ورزشگاه تازه باز سازي شده و 30هزار نفري شهيد نصيري محل انجام بازي دو تيم شهيد قندي يزد و پرسپوليس تا 2 ساعت قبل از اين ديدار مملو از تماشاگران مشتاق بود و ظرفيت آن نيز تكميل شده بود و نيم ساعت قبل از شروع بازي دربهاي ورزشگاه بسته شد

 

 
فروش پرچم قرمز قبل از بازی شهید قندی وپرسپولیس
 

 

ـــ ساعت 10 صبح امروز مسئولان برگزاري، دست اندركاران دو تيم را به همراه داوران و ناظران بازي، در جلسه اي در هتل تهراني يزد جهت هماهنگي و انجام هر چه بهتر اين ديدار گرد هم آمدند.

ـــ داوران ديدار 45 دقيقه قبل از شروع بازي به ميدان آمدند تا وضعيت زمين، دروازه ها و ساير موارد را مورد بازبيني قرار دهند.

ـــ حضور پرسپوليس در يك بازي رسمي در يزد كه براي اولين بار صورت گرفته، شور و شعف خاصي به ورزشگاه و تماشاگران حاضر در آن بخشيده و جو خاصي را ايجاد كرده است.

ـــ كليه بازيكنان شهيد قندي 45 دقيقه قبل از بازي به زمين وارد شدند تا با نرمش و حركات كششي خود را گرم كنند. در اين زمان از پرسپوليس فقط فرشيد كريمي و داود فنايي دروازه بانان تيم به همراه قليچ مربي خود به ميدان آمدند و گرم كردند.

ـــ براي اولين بار در يكي از شهرستانها، طرفداران پرسپوليس از طرفداران تيم ميزبان كمتر بودند. امروز هواداران پرسپوليس تحت الشعاع يزدي ها قرار دارند.

ـــ به سبب اينكه مسئولان شهر يزد انجام چنين بازي رسمي و بزرگي در شهرشان را براي اولين بار تجربه مي كنند، تمام تلاش خود را در جهت هر چه بهتر برگزاري آن به كار بسته اند.

ـــ هواداران پرسپوليس با تجمع در هتل صفائيه محل اسكان پرسپوليس، به تشويق تيم محبوب خود پرداختند و در هنگام حركت، آنها را تا ورزشگاه شهيد نصيري اسكورت كردند.

ـــ استقبال شبكه هاي تلويزيوني در تصوير برداري از اين بازي نيز ديدني است، علاوه بر شبكه استاني يزد و شبكه 3 سيما كه مستقيماً بازي را پخش مي كنند، شبكه هاي خبر، برنامه 90 و... نيز از اين بازي استقبال كرده اند.

ـــ معمولاً در شهرهاي مختلف حضور تيم هايي مثل استقلال و پرسپوليس به خاطر محبوبيتشان نزد تماشاگران باعث مي شود در هنگام ورود به ورزشگاهها ترافيك سنگيني ايجاد شود و دو تيم با دردسر وارد ورزشگاه شوند، اما امروز پرسپوليس به رغم ازدحام، دردسري براي ورود به ورزشگاه شهيد نصيري نداشت

                                                                                                                         يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا