رييس سازمان تبليغات اسلامي استان يزد: دشمن براي تغيير محتواي عزاداري‌ها تلاش مي‌كند



رييس سازمان تبليغات اسلامي استان يزد گفت: دشمن به صورت خيلي ملايم، جذاب، نامرئي و حساب شده در كار هيات‌هاي عزاداري، مداحي‌ها و محتواي سخنراني‌ها و تغيير دادن آنها نفوذ و دخالت مي‌كند.

حجت‌الاسلام سيدمحمد شريف حسيني كوهستاني روز يكشنبه در مهريز افزود:تغيير و استحاله محتواي مداحي‌ها، سخنراني‌ها، شبيه گرداني‌ها، وارد كردن و ترويج استفاده‌ازبرخي آلات وابزارهاي موسيقي در قالب هيات‌ها از جمله اين اقدامات است.

وي در گردهمايي فجرآفرينان عاشورايي در مهريز اظهار داشت: امروز دشمنان براي تضعيف شيعه واعتقادات پاك، موثر و نقش آفرين هيات هاو مجالس عزاداري از انواع ترفندها استفاده مي‌كنند.

وي اضافه كرد: دشمنان براي ضربه زدن به اسلام، انقلاب و مذهب شيعه‌و تضعيف مقدسات ملت ما از شبكه‌هاي راديويي، ماهواره و ابزارهاي فرهنگي و تبليغي به صورت گسترده استفاده مي‌كنند.

رييس سازمان تبليغات اسلامي استان يزد گفت: سخنرانان و مداحان اهل بيت بايد در طول ماه محرم از منابر و مجالس براي بيان افكار و قيام امام حسين (ع) و ارتباط آن با انقلاب اسلامي استفاده كنند.

او گفت: بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي، نقش و تبيين انديشه‌هاي والاي ولايت مطلقه فقيه و ارائه خطرات و ترفندهاي دشمنان بايد با جديت در اين محافل بيان شود.

اين مسوول افزود: با توجه به تحولات منطقه‌اي و قرار گرفتن در حساس‌ترين زمان حيات انقلاب اسلامي، بايد از اين فرصت و موقعيت براي دفاع از نظام و انقلاب استفاده كنيم.

او اضافه كرد: مداحان و روحانيون بايد با در نظر گرفتن همه مسائل انقلاب و نظام و بر اساس نياز مخاطبان، نسبت به بيان مسائل اقدام كنند.

                                                                                                                                                  يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا