يک پرونده در دادگاه خانواده: طلاق از زني که دائم مهمان بازي مي کرد ! 
يزدفردا - مرد جواني که از مهماني هاي شبانه همسرش خسته شده بود با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسيدگي به حقوق مشروع خود شد .

به گزارشواحد تامين خبر يزدفردا، مرد جواني که از دوستان و مهماني هاي شبانه همسرش خسته شده بود با مراجعه به دادگاه خانواده دادخواست طلاق خود را تقديم دادگاه کرد .

"سواد" 6 ماه پيش با يکي از هم کلاسي هاي دوره دانشگاه خود ازدواج کرده است. اما رفت و آمدهاي مکرر دوستان همسرش و مهماني هاي شبانه گروه آنها چاره اي جز شکايت و ارائه دادخواست براي اين مرد جوان باقي نگذاشت .

سواد در دادگاه گفت : مرد معاشرتي و اجتماعي هستم اما معتقدم که روابط دوران متأهلي بايد با تعديل و هماهنگي زوجين انجام شود. متأسفانه در اين 6 ماه آغاز زندگي دوستان همسرم به بهانه هاي مختلف و با راه اندازي مهماني هاي گوناگون دائماً در منزل ما حضور دارند .

وابستگي همسرم به دوستانش به گونه اي است که آنها را جزء لاينفک زندگي خود قلمداد مي کند . برخي از آنها وسايل شخصي و بهداشتي فردي در خانه ما دارند . در اين مدت درست مشابه مبلمان و وسايل خانه، به حضور آنها عادت کرده ام اما حقوق کارمندي من اجازه اين همه ريخت و پاش را نمي دهد .گاهي فکر مي کنم که به جاي يک زن با 4 زن ازدواج کرده ام .

اين مرد 27 ساله امروز در مجتمع قضايي خانواده تهران خواهان رسيدگي به حقوق مشروع خود شد.

                                                                                                                            يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا