همایش تبیین ضرورت اجرای حسابداری بخش عمومی با رویکرد تعهدی روز 23 اسفندماه با حضور مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی، مفامات استان، کارشناسان و صاحب نظران در محل سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، دبیر همایش هدف از برگزاری آن را آشنایی مدیران کل دستگاههای اجرایی استان، مدیران مالی، ذیحسابان و کارشناسان مالی این دستگاهها با ضوابط و راهکارهای اجرای حسابداری تعهدی در سال 94 بر اساس قوانین و مقررات موجود و همچنین ایجاد انضباط مالی در بخش عمومی دولتی اعلام کرد.

" سعید نورایمانی " با بیان اینکه طبق قانون بودجه سال 94 حسابداری تعهدی سال آینده باید در دستگاههای دولتی عملیاتی شود تصریح کرد: در همایش یاد شده، کارشناسان، مدیران مالی و ذیحسابان دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و دستگاههایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند حضور خواهند داشت.

وی حسابداری تعهدی را گامی در راستای تعیین دقیق سرمایه دولت، نظم بخشیدن به امور مالی در بخش عمومی و برنامه ریزی فرایند مالی بیان کرد و گفت: در همایش یاد شده مقوله حسابداری تعهدی، چگونگی اجرای آن و ضوابط و مقررات مالی و همچنین راهکارهای اجرای این بخش تبیین خواهد شد.

این همایش به مدت یک روز به همت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد برگزار می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا