حضرت آيت الله فاضل لنكراني با صدور پيامي اعلام كرد:

اهانت به پيامبر اسلام (ص) توهين به پيامبران الاهي است 

يزدفردا ـ در پي جسارت برخي روزنامه‌هاي غربي به ساحت مقدس رسول اكرم (ص) حضرت آيت الله فاضل لنكراني از مراجع تقليد، طي پيامي اين اقدام را اهانت به همه پيامبران دانست.


به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا:حضرت آيت الله محمد فاضل لنكراني در پيام خود كه عصر پنجشنبه خود، با اشاره به آموزه‌هاي آسماني، اهانت به پيامبر عظيم الشأن اسلام (ص) را توهين به همه انبياي الاهي عنوان كرد.
وي در اين پيام با اشاره به اين كه در ايام عزاداري اباعبدالله (ع)، مسلمانان جهان مصيبت دوچنداني را پيدا نمودند افزود: اهانت روزنامه‌هاي گوناگون غربي به ساحت مقدس پيام عظيم الشأن اسلام (ص) و انتشار گسترده آن از طريق رسانه‌هاي مزدور وابسته به كفر و الحاد، همه را عزادار و قلوب همه را جريحه دار ساخت.
اين مرجع تقليد با توجه به معارف آسماني، اهانت به پيامبر اسلام (ص) را اهانت به همه انبياي الاهي دانست و اظهار داشت: امروز همه مذاهب و پيروان همه اديان آسماني بايد از اين امر تبري جويند و مخالفت خود را اظهار دارند. اين اهانت به چنين گستاخي كشف از آن مي‌كند كه اين دين عزيز كه تكامل يافته همه اديان قبلي است، رشد چشمگيري يافته است و دشمنان اسلام بايد بدانند چنين اموري سبب توجه بيشتر مردم و انسان‌ها به اين دين خواهد بود.
وي در ادامه پيام خود، اهانت به مقدسات را در ادامه نقشه‌هاي شوم استكبار در برابر اسلام عنوان و تأكيد كرد: همان طوري كه در گذشته نتيجه‌اي نگرفته‌ اكنون نيز نتيجه‌اي نخواهند گرفت.
استاد دروس خارج حوزه علميه قم در پايان تاكيد كرد: انتظار آن است كه در درجه اول دولت جمهوري اسلامي ايران با اين توطئه بر خورد جدي و قوي بنمايد و همان‌طوري‌كه بحمد الله تاكنون مسلمانان بيدار دنيا در كشورهاي مختلف فرياد برآورده‌اند، ملت مسلمان و انقلابي ايران فرياد اعتراض خود را سر دهد و مانند گذشته از حريم مقدس پيامبر (ص) و دين اسلام دفاع نمايند

                                                                                                                                                    يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا