با باخت مقابل شموشك شهيد قندي در سراشيبي نا اميدي                                                       

تيم ته جدولي شموشك باختيم ؛باختيم تا شايد مردم يزد نا اميد تر از گذشته تيم محبوبشان را در فصل آينده در ليك دسته يك ببينند .

جلالي كه كه براي نجات فوتبال يزد پا در ديار كوير يزد گذاشته بود تا با كسب نتايج درخشان اعتبار خود را دو چندان كند نمي دانست پاي به خانه اي گذاشته است كه از پاي بست ويران است وبازيكنانش از نظر آمادگي ذهني  و توان فني اين فاكتور ها  را نداشته و ندارند تا انديشه و تفكرات او را در زمين پياده كنند .نمي دانيم دست روي هر نقطه اي كه مي گذاريم  باز هم به اشتباهات رؤساي باشگاه بر خورد مي كنيم به اشتباهاتي كه كم  كم دارد با احساسات هزاران  هوادار يزدي بازي مي كند  و اشتباهاتي كه دارد باعث رنجش خاطر هواداران متعصبي مي شود  كه از جان بيشتر  اين تيم را دوست دارند و اگر مي بينيد اين تيم اينقدر زير ذره بين است و با اين همه دقت وحساسيت همه اتفاقات اطراف آن مورد تجزيه و تحليل قرار مي گيرد بخاطر همين احساس صادقانه آنها است .

واقعا دچار سر در گمي شديم كه آيا حرفهاي مدير عامل شهيد قندي را در برنامه  مستطيل سبز كه به غير حرفه اي بودن كليه عوامل براي ماندن  تيم در ليك برتر كه زمين و زمان وحتي مجري برنامه وگزارشگر و غيره را در نا كامي شهيد قندي دخيل دانسته است را باور كنيم و يا حرفهاي كارشناسان فوتبال استان و مردم فهيم يزد را .

نمي دانيم  ؛ولي خوب نبود در ابتداي فصل مسئولان باشگاه در انتخاب كادر فني دقت بيشتري مي كرد ند؛خوب نبود در انتخاب بازيكنان تيم وسواس بيشتري به خرج مي دادند و خوب نبود به بازيكنان بومي خودمان بيشتر اعتماد داشتيم .چرا يك نفر پيدا نمي شود و جواب سئوالات اين مردم را صادقانه نمي دهد و حتي وقتي هم پيدا مي شود به راحتي  بيايدو از غير حرفه اي بودن مجري و گزارشگر صحبت  كند.

ما حتما افسوس اين روز ها ي جدال با تيمهاي بزرگ در سطح فوتبال كشور را خ.اهيم خورد. يادمان باشد با چه سختي به اين جا رسيديم به راستي فكر كرده ايد كه اگر شهيد قندي به ليك دسته يك سقوط كند آيا باز هم  فرصت بازگشت فراهم خواهد شد تا محددا به ليك حرفه اي باز گرديم حتما شما هم موافقيد كه بازيهاي ليك دسته يك كشور يك جنگ تمام عيار است حتي به جرائت مي توان گفت صعود كردن از دسته يك به ليك برتر مشكل تر است از ماندن در ليگ برتر است چون در ليگ دسته يك تيمهاي فعلي ميلياردها هزينه مي كنند مثل تراكتور سازي ؛هما؛پگاه گيلان و غيره.

افسوس مي خوريم وقتي بازي متعصبانه بازيكنان بومي ملوان انزلي را مي بينيم كه بازي باخته را دو بر صفر در پايتخت و مقابل استقلال   را با مساوي  به پايان مي رسانند كه با جان و دل براي مردم شهرشان بازي مي كردند و يا حتي به تيم هائي چون فجر سپاسي ؛برق شيراز ؛و حتي راه آهن نگاه مي كنيم بيشتر حسرت مي خوريم  ما هم مي توانستيم مثل آنها سر بلند باشيم و حرف آخر ما همچنان منتظر قول آقاي جلالي براي ماندن در ليگ برتر هستيم كه اميد واريم اين چنين شود.

يزد فردا                                                                                                                  رضا نارگاني

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا