در سال 1393 بیش از 163 هزار تن نهاده های دامی توسط شبکه تعاون روستایی و كشاورزي استان یزد در سطح استان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد و به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان ، در سال 93 میزان 163 هزار و 187 تن نهاده‏های دامی توسط شبکه تعاون روستایی و كشاورزي استان یزد درسطح استان توزیع شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد با اعلام خبر فوق اظهار نمود: شبکه تعاون روستایی و كشاورزي استان طی سال 1393بیش از  163 هزار تن انواع نهاده های دامی نظیر کنسانتره، کنجاله سویا و سبوس خرید و میان تولیدکنندگان واحدهای دام و طیور استان توزیع کرده است.

در ادامه مهندس جهازی به تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در سطح استان نیز اشاره داشت و گفت: شبکه تعاون روستایی و كشاورزي استان یزد در سال 1393 بالغ بر 600 تن انواع نهاده‏های کشاورزی نظیر انواع بذرهای اصلاح شده گندم و سایر بذور را تأمین و در بخش کشاورزی استان توزیع کرده است. مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد در ادامه تصریح نمود: شبکه تعاون روستایی و كشاورزي استان یزد طی سال93 بالغ بر 20 هزار تن انواع کود شیمیایی، ریز مغذی و آلی و زیستی و قریب 15 هزار لیتر انواع سموم تأمین و در بخش کشاورزی استان توزیع نموده است.

 در پایان مهندس جهازی در خصوص ایجاد و تجهیز ظرفیت های فنی مهندسی شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان یزد در سال 93 افزود: در سال 1393 میزان 1500 تن به ظرفيت انبارهای فنی و مهندسی شبکه تعاون روستایی و كشاورزي در شهرستانهای اردکان و مهریز، بهاباد افزوده گردیده است. همچنین بیش از 70 دستگاه ادوات، ماشین آلات و دنباله بندهای کشاورزی طی این مدت توسط شبکه تعاون روستایی و كشاورزي استان یزد تامین و در بین کشاورزان استان توزیع گردیده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا