اداره کل امور اقتصادي و دارايي استان يزد در پیامی با گرامی داشت سالگرد ارتحال ملكوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي و تقارن این ایام با میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، اعلام کرد: حضرت امام خمینی (ره) جریان ظهور حضرت مهدی (عج) را در آثار و اندیشه های خود متجلی کرد.

به گزارش روابط عمومي این اداره کل در بخشی از این پیام آمده است: انقلاب اسلامی ایران که حضرت امام، آن را بنا نهاد در مسیر ظهور حکومت عدل و داد حضرت مهدی (عج) است و آن حضرت بر این موضوع تاکید داشتند که مسیر حرکت این انقلاب باید همیشه در راستای اتصال به حکومت عدل امام عصر(عج) قرار داشته باشد.

این پیام می افزاید: امام خمینی (ره) پیوسته دقت می کردند تا موضوع صدور انقلاب اسلامی به عنوان یک اصل اساسی در زمینه سازی ظهور در مسیر کمک به مستضعفین عالم باشد و در این مسیر انقلاب اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان و مستضعفان جهان است .

در بخش دیگری از پیام اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد آمده است: بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی بسان ناخدای یک کشتی هیچگاه از مسیر حرکت نظام در زمینه سازی ظهور امام عصر غافل نبود .

در بخش ديگري از این پیام با گرامي داشت سالگرد قيام 15 خرداد 42 اعلام شد: انقلاب اسلامي با رهبري هاي امام راحل و رشادت‌هاي مردم در قيام 15 خرداد، پايه‌گذاري شد و قيام 15 خرداد از مهم‌ترين وقايع تاريخ انقلاب اسلامي است كه سهم بسزايي در پيروزي ملت ايران در بهمن سال 57 داشت.

این پیام می افزاید: مهمترين دستاورد قيام 15 خرداد 42 شكل گيري و پيروزي انقلاب اسلامي است و اگر اين قيام  صورت نمي‌‌گرفت، انقلاب اسلامي حاصل نمي‌شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا