سعید فتحی سرپرست یزد فردا طبس / مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس میزان تولید زغال‌سنگ خام این شرکت در سه ماهه مذکور را بالغ بر 228 هزارتن اعلام کرد. کریتی‌ثانی یادآور شد: عملیات استخراج از کارگاه لانگوال W0 در تاریخ 16 خرداد 1394 پایان یافت و در حال حاضر تجهیزات در حال بازیابی و آماده‌سازی برای انتقال به کارگاه لانگوال W2 است.

 رمضان کریتی‌ثانی اظهار کرد: این شرکت اصل مدیریت و کار جهادی را به عنوان یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی همواره در دستور کار خود داشته است.

وی افزود: مجموعه شرکت زغال‌سنگ پروده طبس با تلاش، همدلی و همزبانی موفق به پیشبرد اهداف برنامه در حوزه‌های مختلف فعالیت خود شده است.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس تصریح کرد: میزان حفریات زیرزمینی (پیشروی) شرکت در سه ماهه نخست سال جاری حدود هزار و 550 متر است.

کریتی‌ثانی بیان کرد: بالاترین نرخ پیشروی این مقطع زمانی در مقایسه با تمامی ادوار بهره‌برداری (از سال 1387 تاکنون) محسوب شده است.

وی ادامه داد: میزان پیشروی این شرکت در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد 62 درصدی را تجربه کرده است.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس میزان تولید زغال‌سنگ خام این شرکت در سه ماهه مذکور را بالغ بر 228 هزارتن اعلام کرد.

کریتی‌ثانی یادآور شد: عملیات استخراج از کارگاه لانگوال W0 در تاریخ 16 خرداد 1394 پایان یافت و در حال حاضر تجهیزات در حال بازیابی و آماده‌سازی برای انتقال به کارگاه لانگوال W2 است.

وی خاطرنشان کرد: میزان تولید کنسانتره زغال‌سنگ در کارخانه زغالشویی این شرکت در سه ماهه نخست سال 1394 نیز، حدود 74 هزار تن بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا