طی حکمی از سوی رئیس حوزه هنری استان یزد، حسام سالکی به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و وحید حُسنی به سمت سرپرست دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان یزد منصوب شدند.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: محمد صادق کوچک زاده رئیس حوزه هنری استان یزد در احکام جداگانه ای، حسام سالکی را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و وحید حُسنی را به عنوان سرپرست دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد منصوب کرد.
در حکم حسام سالکی آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزشمندتان و موافقت مدیر کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری جنابعالی را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی حوزه هنری استان یزد منصوب می نمایم.
امید است با بهره گیری از اندیشه و همفکری مسئولان واحدها و استفاده حداکثری از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری موجود و نیز بهره گیری از افکار و ایده های هنرمندان متعهد و نهادهای فرهنگی هنری استان در انجام مأموریت ها و تحقق اهداف حوزه هنری کوشا باشید.
کوچک زاده در بخش دیگر این حکم، تبیین اندیشه های تابناک اسلام ناب محمدی(ص) و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، تربیت هنرمندان متعهد و انقلابی، ارتقای کمی و کیفی تولیدات هنری و ادبی، ایجاد زمینه مناسب برای خلق آثار فاخر و ارزشی، ترویج و توزیع مناسب محصولات فرهنگی و هنری در جامعه، تعامل و همفکری با اصحاب فرهنگ و هنر و برنامه ریزی و فعالیت در جهت تحقق اهداف فرهنگی هنری دارالعباده را از اولویت های معاونت فرهنگی و هنری این نهاد برشمرده است.
حسام سالکی متولد 1360 و کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی است. وی همچنین مسئولیت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری یزد را بر عهده دارد.
رئیس حوزه هنری یزد همچنین در حکم وحید حُسنی آورده است: با عنایت به تعهد، تجارب و فعالیت در عرصه نویسندگی و ادبیات متعهد جنابعالی را به عنوان سرپرست دفتر آفرینش های ادبی این مرکز منصوب می کنم.
امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت و خلاقیت استعدادهای ادبی جوان و پیشکسوت بیش از پیش زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای ادبی در استان فراهم شود و منجر به رویش جوانه های امید و معرفی نسلی جدید از شعرا و نویسندگان مؤمن و متعهد در عرصه ادبیات انقلاب اسلامی گردد.
شناسایی، جذب، پرورش و حمایت از استعدادهای ادبی جوان و فعال، تبیین و ترویج اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در جامعه، ایجاد زمینه تولیدات فاخر و ماندگار، جریان سازی در عرصه شعر و ادبیات انقلاب اسلامی و تعامل سازنده با نویسندگان و شاعران استان و کشور از جمله اولویت ها و وظایف واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد عنوان شده است.
وحید حسنی متولد 1365در یزد، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی است. وی از سال 1384 فعالیت در عرصه نویسندگی را آغاز کرده و تاکنون سه اثر از وی منتشر شده است. «دفتر نویس امیر»، «شاه اسماعیل» و «دردهای فراموش شده» از جمله آثار این نویسنده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا