یزدفردا"اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور با شعار «صنایع الکترونیک، پیشران اقتصاد دانش‌بنیان» توسط صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور 19 مردادماه امسال به همت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت برپا خواهد شد.

توسعه اقتصاد دانش‌بنیان از رهگذر فناوری‌های پیشرفته، تبیین مهم‌ترین سیاست‌های راهبردی در توسعه فناوری‌های پیشرفته در کشور و جهت‌گیری‌های راهبردی و پیامدهای آن در حوزه‌های سازوکارهای حمایت غیرمستقیم با تاکید بر مدل‌های تامین مالی صنایع پیشرفته، لزوم نفوذ فناوری پیشرفته در بنگاه‌های بزرگ و نقش آنها در توسعه شرکت‌های نوپا و همکاری بین‌المللی و یادگیری فناوری در دوران پساتحریم از جمله اهداف همایش به شمار می‌رود.

مخاطبان اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور را شرکت‌های فعال در صنعت الکترونیک و سیاست‌گذاران فعال در حوزه صنایع نوین و فناوری‌های پیشرفته و پژوهشگران عرصه صنایع الکترونیک تشکیل می‌دهند.

سازوکارهای حمایت غیرمستقیم با تاکید بر مدل‌های تامین مالی صنایع پیشرفته، لزوم نفوذ فناوری پیشرفته در بنگاه‌های بزرگ و نقش آنها در توسعه شرکت‌های نوپا و همکاری بین‌المللی و یادگیری فناوری در دوران پساتحریم عناوین سه نشست تخصصی همایش محسوب می‌شود که قرار است صبح و بعدازظهر سه‌شنبه، 19 مردادماه با حضور مسؤولان، مدیران و کارشناسان نهادها و انجمن‌های مرتبط در پژوهشگاه نیرو برگزار شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا