رقیه کرمانیان مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری یزد با فاطمه دانش یزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد ضمن تبریک انتصاب فاطمه دانش یزدی به سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در خصوص برخی از مسایل و موارد مشترک در حوزه های مربوط به بانوان به بحث و تبادل نظر پرداخت و خواستار ارتقای سطح کیفی اشتغال و درآمد زایی بانوان و همچنین زمینه سازی حضور فعال این قشر در عرصه های مختلف گردید.

در ادامه فاطمه دانش یزدی ضمن تشکر از حضور دکتر کرمانیان، یکی از اولویت های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به خصوص در حوزه صنایع دستی را حمایت از بانوان در راستای رفاه و هدایت آنان جهت بهبود شرایط کار عنوان نمود، چرا که بیشتر شاغلان صنایع دستی را زنان تشکیل می‌دهند و توجه به این بخش به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر می‌شود.

وی همچنین یکی از مهمترین ویژگی‌های صنایع دستی را اشتغال زنان در این حوزه دانست و افزود: در این عرصه زنان، شاغلان اصلی هستند که اگر درآمد مناسبی داشته باشند مطمئناً شرایط زندگی شان نیز بهبود پیدا می کند، از این رو ما باید فضاهای کاری جدید را فراروی صنعتگران قرار دهیم.

گفتنی است: همکاری و برنامه ریزی در راستای آماده سازی شرایط لازم جهت حضور اعضای فراکسیون بانوان در دی ماه سال جاری در استان یزد نیز از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح گردید و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا