به گزارش پایگاه خبری یزد فردا :معمولا تلویزیون‌های با صفحه نمایش بزرگ، بسیار گران بوده و فضای زیادی را اشغال می‌کنند. بنابراین اگر فضای کوچکی دارید و ‌می‌خواهید کمی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، ناچارید قید تلویزیون‌های پر زرق و برق را بزنید. در این مواقع، یکی از انتخاب‌ها استفاده از پروژکتور‌ است، به این جهت که تولید تصاویر بزرگ با این دستگاه‌ها بسیار آسان بوده و می‌توان از هر سطح صافی مانند دیوار تمیز، به عنوان پرده نمایش استفاده کرد.

ال‌جی هم با آگاهی از بازار، بیکار نمانده و از محصول جدیدش موسوم به پروبیم (ProBeam) رونمایی کرده است. این پروژکتور جدید قرار است در نمایشگاه CES 2017 در سال آینده، با هدف بدست آوردن دل علاقه‌مندان سینمای خانگی، خود نمایی کند. مزیت این پروژکتور، استفاده از موتور لیزری پیشرفته است که قادر به تولید بار روشنایی معادل ۲۰۰۰ لومن خواهد بود.

 

همچنین این دستگاه، قادر به تولید تصاویر فول اچ‌دی بوده که بر اساس خواسته کاربر می‌تواند تصاویر با کیفیتی را ایجاد کند. از دیگر امکانات این پروژکتور می‌توان به سیستم همگام سازی صدا اشاره کرد، که آن را از طریق بلوتوث با بلندگوها هماهنگ می‌سازد. همچنین قابلیت “Wireless Mirroring” برای این دستگاه در نظر گرفته شده است، که می‌تواند با استفاده از تکنولوژی میراکست، هرگونه محتوایی را از روی دستگاه‌های دیجیتال بر روی پرده نمایش تصویر کند.

قسمت جذاب ماجرا این است که پروبیم با وزن ۲.۱ کیلوگرم، بسیار سبک است. این یعنی شما می‌توانید به راحتی پروژکتور را به خانه دوستان و آشنایان برده و از آن لذت ببرید. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و فروشگاه‌های عرضه دهنده این محصول، منتشر نشده است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا