یزدفردا:CyberLink PowerDirector Ultimate نرم افزار قدرتمند با کاربردی ساده برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی می باشد. این نرم افزار با تجهیز شدن به فناوری های جدید سریعترین و بهترین روش ها را برای ویرایش و ساخت ویدیو فراهم می آورد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت در نرم افزار و بیش از ۳۰۰ افکت رایگان در DirectorZone.com این نرم افزار را بسیار عالی جلوه خواهد داد. این نرم افزار انقلابی در ویرایش ویدیوها ایجاد کرده است. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ها ، حرکت ها و عیب های تصویر اقدام میکند و در ادامه میتواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار قرار دهد. این نرم افزار ویرایش فیلم های با کیفیت HD را برعهده خواهد گرفت در حالی نرم افزار از فرمت فوق HD یعنی ۴K Video پشتیبانی میکند و از این بابت نرم افزاری یکتاست. این نرم افزار در طراحی و ساخت نیز قدرتمند است و میتواند انواع طراحی ها به صورت Title Designer و PiP Designer و طراحی منو را انجام دهد. ساخت اسلایدشو و همچنین وجود افکت های بسیار برای اعمال آنها بر روی ویدیوها نیز از دیگر امکانات است. امکانات جزئی نظیر بریدن و چرخاندن و… باتوجه به قدرتمند نرم افزار بسیار ناچیز محسوب می شوند. امکان استفاده از ویدیوهایی که به صورت پشت سبز تهیه شده اند و ویرایش آنها نیز ممکن خواهد بود. بخشی به نام TrueTheater در نرم افزار تعبیه شده است که وظیفه آن رفع نویز ویدیو ، اصلاح رنگ ، رفع لرزش و افزایش کیفیت ویدیوها می باشد. پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال ، فیلم های HD و FULL HD و ۴K Video و همچنین ویدیوهای ۳ بعدی کاملترین نرم افزار را از شرکت Cyberlink معرفی میکند. برای خروجی گرفتن تمامی فرمت های محبوب دنیای مالتی مدیا توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. از نظر سرعت در پردازنده و سازگاری با کارت های گرافیک نرم افزار بهبود یافته است و درصد کمتری را مشغول خواهد کرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و برای اینکه از تمامی امکانات آن مطلع شوید بهتر است به سایت سازنده آن یعنی Cyberlink.com مراجعه کنید.

 

http://img5.downloadha.com/AliRe/95/Screen/CyberLink-PowerDirector-Ultimate-s.jpg http://img5.downloadha.com/AliRe/95/Screen/CyberLink-PowerDirector-Ultimate-s1.jpg http://img5.downloadha.com/AliRe/95/Screen/CyberLink-PowerDirector-Ultimate-s2.jpg

PowerDirector 14 introduces extreme video editing, pushing beyond traditional video making boundaries to offer something truly new – a unique combination of the high-end performance and features found in pro-level software, wrapped in the easy-to-use, intuitive design of consumer products making it accessible to everyone from complete beginners through to expert video editors.

Screen Recorder also installs as a standalone app, letting you quickly capture and save screen recordings without launching PowerDirector. You can capture everything on the screen, a specific application only, or even a custom section of your screen in either 16:9 or 4:3 aspect ratio, as well as highlight mouse clicks in a range of colors.

سیستم مورد نیاز:

– Microsoft Windows 10, 8/8.1, 7 (64 bit OS recommended)
– 1024 x 768, 16-bit color or above
– RAM 2GB required (6GB or above recommended)
– CPU Intel Core™ i-series or AMD Phenom® II and above
– 128 MB VGA VRAM or higher

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

1- ابتدا حتما مطمئن شوید که اینترنت شما کاملا قطع می باشد. از داخل پوشه Setup فایل Setup را اجرا کنید و اقدام به نصب کنید.

2- پس از اتمام نصب، ابتدا حتما فایل setup موجود در پوشه Update را نصب کنید.

3- از داخل پوشه Crack فایل Reg Patch 2820 را اجرا کنید و Yes را بزنید.

4- نرم افزار را اجرا کنید از شما سریال میخواهد از Keygen موجود در فایل Keymaker-CORE استفاده کنید و سریالی برای خود ایجاد کنید.

5- حال با استفاده از مشخصات جعلی فیلد هارا پر کرده و Register now را بزنید.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا