عضو هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی یزد از ثبت نام ۱۰۳ نفر باری کاندیداتوری انتخابات نظام پزشکی استان یزد خبر داد.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی یزد از ثبت نام ۱۰۳ نفر باری کاندیداتوری انتخابات نظام پزشکی استان یزد خبر داد.

محمدحسین زارع  با اشاره به اینکه روند ثبت نام از کاندیداهای انتخابات نظام پزشکی استان یزد به پایان رسیده، اظهار داشت: با انجام مراحل ثبت نام، مرحله اول انتخابات به کار خود پایان داد و کار ثبت نام از این به بعد ادامه پیدا نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره استقبال خوبی از انتخابات صورت گرفت و در مجموع 103 نفر کاندیدای انتخابات نظام پزشکی استان یزد شدند که عدد قابل توجه و خوبی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: بیشترین ثبت نام در این دوره انتخابات مربوط به شهرستان یزد با 55 نفر بوده و پس از آن در شهرستان‌های اردکان و میبد به ترتیب 26 و 22 نفر ثبت نام کردند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی استان یزد خاطرنشان کرد: با پایان یافتن مرحله ثبت نام از کاندیداها، روند احراز صلاحیت افراد شروع و هیئت‌های نظارت در حال بررسی مدارک و مستندات مربوط به این افراد هستند.

زارع خاطرنشان کرد: پس از اینکه هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان‌ها کار خود را به پایان برد و صلاحیت کاندیداها احراز شد، این افراد می‌توانند نسبت به تبلیغات و اطلاع‌رسانی از برنامه‌های خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه این سازمان شبه دولتی شرح وظایف و اقدامات گسترده‌ای دارد، اظهار داشت: هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان یزد در 30 تیر انجام و اعضای هیئت رئیسه آن برای دور جدید مشخص می‌شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا