یزد فردا :همایش خیرین سلامت با تجلیل از تعدادی از خیران سلامت این حوزه برگزار شد.

مراسم تجلیل از خیران سلامت با تجلیل از 30 خیر بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد.
30 خیر این بیمارستان تاکنون بالغ بر یک هزار میلیارد ریال برای احداث بیش از 50 هزار متر مربع ساختمان کمک کرده و این بیمارستان به عنوان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان یزد احداث شده است.
محمدرضا میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) در این مراسم با اشاره به اینکه خیران در استان یزد اقدامات بسیار ارزنده‌ای انجام داده‌اند، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های درمانی استان یزد توسط خیران انجام شده است.
وی تصریح کرد: از جمله این اقدامات، می توان به ساخت و توسعه بیمارستان شهید صدوقی(ره) اشاره کرد که یکی از بزرگترین فعالیت‌های خیری استان یزد در حوزه سلامت به حساب می‌آید.
میرجلیلی به وفات دکتر مجیبیان از پزشکان قدیمی و به نام یزد اشاره کرد و گفت: وی در طول 70 سال، خدمات ارزنده‌ای به مردم یزد و ایران انجام داد، و فعالیت‌های وی همیشه در ذهن مردم باقی می‌ماند.
منوچهر اسدی رئیس مدیرکل مالیاتی استان یزد هم در این مراسم با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت‌های خیری در جامعه، گفت: قانون در راستای افزایش فعالیت‌های خیری، مشوق‌هایی در نظر گرفته است. طبق قانون، هزینه‌هایی که برای فعالیت‌های خیری صرف می‌شود مالیات ندارند و از دیگر درآمدهای افراد جدا می‌شود.
در این همایش از تعدادی خیران سلامت استان یزد و بیمارستان شهید صدوقی(ره) تجلیل به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا