مترجم: تقی طاهری آبکنار

یزدفردا "کشف غیرمترقبه نابود کردن سلول های سرطانی پروستات به صورت طبیعی (با ترکیب سه میوه و گیاه)

تحقیق شگفت انگیز جدیدی در نشریه پری سیژن آنکولوژی Precision Oncology ثابت کرده است که ترکیب سه ماده مغذی که بنیان گیاهی دارند سلول های سرطانی پروستات را نابود و منهدم می نماید. عنوان این پژوهش که بوسیله آقای استفانو تی زیانی Stefano Tiziani محقق دانشگاه تگزاس University of Texas رهبری شده است «درمان ترکیبی با مواد مرکب طبیعی در سرطان پروستات از رشد تومور یا توده پروستات جلوگیری می کند و منجر به نوسانات اساسی در متابولیسم یا سوخت وساز سلول سرطانی می شود.» می باشد.
همانطورکه در گزارش دانشگاه تگزاس (UT) تشریح شده است، این کشف غیرمنتظره به فرد اجازه می دهد با غذای اصلی اش موجبات مرگ از طریق گرسنگی سرطان پروستات را فراهم آورد.
این سه ماده طبیعی چه چیزی هستند؟ آنها عبارتند از:
-  اسید اِرسولیک Ursolic acid (اسیدی که از پوست میوه بدست می آید) از پوست سیب
-  کَرکیومِن curcumin از زردچوبه
-  رِس ورات رُل Resveratrol از انگور قرمز
اکثر مطالعات، تنها یک ماده را مورد آزمایش قرار می دهند در حالیکه این نشریه از کشف ترکیب مخصوصی (ترکیب فوق الاشاره) که تومور های سرطانی پروستات را تحلیل می برد، خبر داده است.
در مقاله دانشگاه تگزاس (UT) چگونگی اثرگذاری بریکدیگر مواد شیمیایی که بنیان گیاهی دارند نیز تشریح شده است. ترکیب اسید اِرسولیک Ursolic acid با کَرکیومِن یا رِس ورات رُل نمی گذارد سلول های سرطانی چیزی (آن چیز گلوتامین می باشد) را که برای رشد نیاز دارند، بخورند. مسدود کردن راه جذب موادغذایی که مورد نیاز سلول های سرطانی است، با موادمغذی که در رژیم غذایی معمولی انسان هست یک راه تمیز و شسته و رفته ای است. مقاله اصلی به شرح ذیل می باشد:
Prostate cancer breakthrough: Combination of three plant-based nutrients found to MELT AWAY prostate cancer cells
Friday, June 30, 2017 by: Mike Adams

سیب و زردچوبه در تمام فصول سال وجود دارند، درصورت فقدان انگور قرمز می توان از مویز [انگور قرمز یا سیاه خشک شده ، بی هسته یا با هسته فرقی نمی کند، گرچه باهسته اش مفید تر است] استفاده نمود.
دستورالعمل ساخت معجون معجزه گر بالا – یک تا دو عدد سیب متوسط را انتخاب می کنیم، بعد از دور ریختن هسته و چوب انتهایی آنها، سیب خورد شده را در داخل مخلوط کن می ریزیم. یک قاشق مرباخوری زردچوبه به آن می افزاییم. به اندازه یک فنجان انگور قرمز یا دو قاشق سوپخوری مویز به آنها اضافه می کنیم. یک لیوان آب هم به درون مخلوط کن می ریزیم. با روشن کردن مخلوط کن و هم زدن خوب آن، محلول جان بخش شما آماده است.
در پایان از تک تک شما عزیزان ملتمسانه می خواهم در اشاعه این مقاله یاریم کنید تاشاید به درد عزیزی بخورد. این عزیز می تواند پدر، برادر، شوهر، دوست، همکار، همسایه و هم وطن و یا همنوع باشد. کاری کنیم که همه از زندگی لذت ببرند. ازصمیم قلب آرزومی کنم همواره سلامت باشید و روزگار را شادمانه سپری کنید.)



a

Prostate cancer breakthrough: Combination of three plant-based nutrients found to MELT AWAY prostate cancer cells
A fascinating new study published in Precision Oncology has found that a combination of three plant-based nutrients "melts away" prostate cancer cells.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا