به گزارش خبرنگار یزد فردادر طبس 

توسعه بهداشت و درمان توسعه بهداشت و درمان

بیمارستان ۲۰۰تختوابی
دو پایگاه اورژانس بخش‌ها
نصب ام‌ار‌آی بیمارستان

 اخذ مجوزهای موارد مطرح شده در سفر معاون وزیر بهداشت به طبس


 سید مهدی  طلائی مقدم  معاون استاندار و فرماندار ویژه ومحمدرضا  امیرحسنخانی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی؛ وحیدرضا گازرانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مهدی مرادی رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس با رئیسی- معاون بهداشت و جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران دیدار و گفتگو کردند.

 این دیدار در تهران به منظور پیگیری‌ اخذ مجوزهای اداری وعده‌های داده شده دکتر جان‌بابایی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان طبس در تاریخ ۱۴ آذر ۹۶ انجام شد که دست‌آوردهای ارزشمندی به دنبال داشت.

 اخذ مجوزهای احداث بیمارستان ۲۰۰تختخوابی طبس و احداث دو پایگاه اورژانس شبانه روزی در بخش های دیهوک و دستگردان از جمله نتایج سفر امروز مسئولان به تهران و وزارت بهداشت بود.

 همچنین در این دیدار، تسریع در ارسال و نصب دستگاه ام ار آی (MRI) در بیمارستان طبس پیگیری و مورد تاکید قرار گرفت.

 اختصاص دستگاه‌های سونوگرافی، دیالیز، الکتروشک و سی تی اسکن به بیمارستان طبس نیز پیگیری و تحقق یافت که برای ارسال و نصب آنها اقدام خواهد شد.

 همچنین اختصاص ست کامل کلینیک دندانپزشکی سیار به شهرستان طبس  احداث آزمایشگاه مرکزی در ساختمان جدید بیمارستان و تامین نیرو و تجهیزات آن دست‌آورد دیگر این حضور مسئولان در پایتخت بود.

 تجهیزات مرکز غربالگری سرطان تا دهه فجر امسال به طبس می‌رسد که قول تکمیل ساختمان این مرکز نیز داده شد.

 اخذ مجوزهای خانه بهداشت زنوغان و احداث مرکز ۳ اورژانس شهری در دیهشک و نیز اختصاص تجهیزات و امکانات به آموزشگاه بهورزی طبس هم در سفر روز دوشنبه ۱۸ دی‌ماه ۹۶ محقق شد.

 معاونین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ قول مساعد جهت تامین تجهیزات ساختمان جدید بیمارستان طبس و تجهیز مراکز درمانی شهرستان را دادند.

در پایان سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس از همراهی دکترامیرحسنخانی نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس،سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، دکتر گازرانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس، دکتر رستمی رئیس مرکز بهداشت طبس، مرادی عضو شورای اسلامی شهر عشق آباد و رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس و اعضای شورای اسلامی شهر دیهوک قدردانی کرد.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا