مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس ضمن تسلیت ایام شهادت امیر المومنین علی (ع) خواهان دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان شد

متن پیام👇👇👇

 

#تسلیت
#شبهای_قدر

بنام خداوند بخشنده و مهربان

شب قدر از شب های با عظمت، مقدس و متبرکی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد. شبی است که خورشید فروزان حیات امام علی (ع) ، در افق روز نوزدهم رمضان سال چهلم هجری در آسمان شهر کوفه به خون نشست و شمشیر مسموم نفاق و کین ، فرق انسان عدالت گستری را شکاف که برترین خلق پس از رسول خدا (ص) بود. در این شب انسان می تواند باوساطت اهل بيت سلام الله وتوصل به قرآن کریم این معجزه جاودان بشریت ضمن طلب استغفار به درگاه احدیت برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) ، سربلندی اسلام و مسلمین دعا نماید.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و ولایتمدار خطه دارالمومنین شهرستان طبس ، توفیق درک فیوضات بیکران شب های قدر را از درگاه خداوند بخشنده و مهربان مسئلت داشته و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع) را به محضر امام عصر(عج) ، مقام معظم رهبری ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و شما مردم متعهد و پاک سرشت در شهرهای طبس، عشق آباد ، دیهوک و بخشهای تابعه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

امید آن که در پرتو پر فروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن بزرگوار در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روز افزون دست یابیم..

سید مهدی طلائی مقدم
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا