درنشستی با حضورحجه الاسلام و المسلمین طباطبایی ، امام جمعه محترم زارچ و رییس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای ، فلاح ، برنامه های خودرا در مسئولیت جدید تبیین نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ، در این دیدار ، حجه الاسلام و المسلمین طباطبایی ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رییس سابق مرکز و با تبریک به آقای فلاح ، رییس جدید مرکز ،آرزوی توفیق و خدمت در پست جدید را از خداوند متعال نمود.

امام جمعه محترم خواستارتلاش هرچه بیشتر در ارائه خدمات آموزشی به شهروندان، بخصوص مهارت جویان جوان شده و از آموزشهای فنی و حرفه ای بعنوان مناسب ترین راه برای کسب  مهارت و ایجاد شفل مناسب در جامعه کنونی یاد کردند.

در ادامه جلسه رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای زارچ ،  ضمن تشکر از ارائه رهنمودهای حکیمانه امام جمعه محترم و با اشاره به استعداد و توانمندی بخش بخصوص منطقه صنعتی و لزوم همکاری با صنایع و کارخانجات این منطقه ، از برنامه های آتی این مرکز در ایجاد کارگاههای آموزشی جدید و گسترش فضاهای آموزشی و لزوم ایجاد آموزش در این مناطق را از مهمترین اقدامات این مرکز یاد کرد.

فلاح ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی ، برنامه های آموزشی مرکز را تبیین وتشریح ودر پایان ضمن تاکید بر تاثیرگذاری عمیق تریبون مقدس نماز جمعه، خواستارمعرفی و فرهنگ سازی بیشتر اهميت آموزشهای فنی و حرفه ای در ایجاد زمینه اشتغال افراد جویای کار  ، توسط امام جمعه محترم شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا