به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس

شورای اداری بخش دیهوک با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات این بخش با حضور "سید مجتبی علوی مقدم" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، "سید مهدی طلائی مقدم" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان
و با حضور
مدیر کل دفتر فنی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی استان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، مدیر عامل شرکت گاز استان و جمعی از مدیران شهرستان و بخش دیهوک برگزار شد.

سید مهدی طلائی مقدم" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در جلسه شورای اداری بخش دیهوک ضمن تشکر از سفر جناب آقای مهندس علوی مقدم معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل استان به بخش دیهوک به تشریح اقدامات انجام شده و در حال انجام این بخش پرداخت.

رئیس شورای اداری شهرستان با اعلام اینکه عملیات اجرایی شبکه توزیع گاز شهری دیهوک انجام شده است افزود : کار خط انتقال شبکه گاز دیهوک نهایی شده و عملیات انتقال گاز به شهر دیهوک به روش احداث مخزن CNG که از مرداد سال گذشته شروع شده در حال اتمام و با ترخیص تجهیزات آن از گمرک آماده افتتاح و بهره برداری است.
وی افزود : مقرر شده است عملیات گازرسانی به حریم شهر دیهوک و روستاهای اطراف نیز در دستور کار قرار گرفته و در آینده نزدیک عملیاتی گردد.


مقام عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه خط انتقال و احداث پست 132 کیلو ولت دیهوک نهایی و عملیات اجرایی آن شروع شده است افزود : وضعیت آب شرب شهر دیهوک از لحاظ کیفی و کمی نسبت به سال گذشته با تقویت پمپ و در مدار قرار گرفتن چاه دوم بهبود و بهتر از این نیز خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به مشکلات آبرسانی به روستاهای بخش دیهوک بیان کرد : بهبود وضعیت آب شرب روستاها هم در اولویت برنامه های اجرایی قرار گرفته و عملیاتی خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با اشاره به اینکه احداث ۳۰کیلومتر جاده روستایی پیکوه انجام شده است افزود : مابقی عملیات احداث این جاده نیز در مرحله عقد قرارداد قرار دارد و اجرایی می شود.
وی بیان داشت : باند دوم محور طبس - دیهوک سال گذشته از سمت طبس شروع شد و امثال نیز از سمت دیهوک اعتبار گذاشته شده و شروع خواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان با اعلام اینکه مشکل اراضی مسکونی دیهوک حل شده بیان داشت : با توجه به روند رو به توسعه دیهوک توصیه ام به جوانان دیهوک این است که اراضی بنیاد مسکن را ثبت نام، دریافت و سریع شروع به ساخت نمایند.
وی همچنین افزود : مطمئن باشید در آینده نزدیک اراضی دیهوک با توجه به روند رو به رشد و توسعه این شهر، افزایش قیمت خواهد داشت.

"سید مهدی طلائی مقدم" در پایان خطاب به مردم دیهوک بیان نمود : دیهوک رو به رشد است امسال از سال قبل متفاوت تر شده است و تغییرات مثبتی برای این شهر روی داده است، مطمئن باشید ظرف یک سال و نیم آینده اتفاقات بزرگ و تغییرات متفاوتی در دیهوک انجام خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا