ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیم سال اول سال تحصیلی 98-97 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر شروع شد.

به گزارش خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا از اشکذر، همه متقاضیان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر می توانند با مراجعه به وب سایت دانشگاه به آدرس www.iauashkezar.ac.ir و پس از مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدام کنند.

متقاضیان کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته می توانند در هر رشته ای از کارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی مقطع کاردانی ثبت نام نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با 15 سال سابقه درخشان و کادر اداری مجرب و استادان باتجربه و امکانات رفاهی مناسب، دارای رشته های مدیریت دولتی، آموزش راهنمایی و مشاوره، مهندسی فناوری مکانیک تأسیسات حرارتی و برودتی، مهندسی تکنولوژی برق قدرت، حسابداری و آموزش ابتدایی در مقطع کارشناسی ناپیوسته می باشد. از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر، تشکیل کلاس ها در روزهای آخر هفته، تقسیط شهریه، وام دانشجویی و نزدیکی به مرکز استان می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا