سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در پیامی فرارسیدن هفته پرخیر و برکت نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت.

بنام خداوند بخشنده و مهربان

هر جامعه ای که بسمت توسعه پایدار قدم بر می دارد در مرحله اول نیازمند امنیت و آرامش است. امنیتی که پایداری و ثبات آن مرهون تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای نظامی ، امنیتی و انتظامی است. و در این میان نقش نیروی انتظامی در تامین و حراست از نظم و امنیت داخلی بصورت پررنگ آشكاراست.

هفته نیروی انتظامی  فرصتي است برای گرامیداشت و پاسداشت از دلاوری ها و جانفشانی های سبز جامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور و زماني است تا از تلاش خستگی ناپذیر بزرگ مردانی که در عرصه دفاع و حفظ امنیت کشور از جان خویش گذشتند را گرامی بداریم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲۱ شهید والامقام ، بویژه ۲۳ شهید  گرانقدر این عرصه در شهرستان طبس، از تلاشهای ارزنده و عملکرد موثر فرماندهی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان طبس که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند بخشنده و مهربان در سال 《حمایت از کالای ایرانی》توانستند با تعهد ، علاقه و پشتکار ، جایگاه امنیت شهرستان را ارتقاء دهند تشکر میکنم‌.

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه ولایتمدار موفق و موید باشید.


 سید مهدی طلائی مقدم
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا