به نام خدا

                                                                                                         بگزارش واحد دريافت خبر يزدفردا:

كشورهاي خارجي شامل فرانسه، تركيه، قرقيزستان، كنيا، روسيه، ژاپن، و ديگر كشورها در چهارمين نمايشگاه گردشگري و ميراث فرهنگي مشهد حضور خواهند يافت تا محصولات خدمات و جاذبه‌هاي گردشگري خود را ارائه دهند.

اين نمايشگاه كه شامل جشنواره‌هاي غذاي سنتي و صنايع دستي و هنرهاي آئيني و ...از برنامه‌هاي چهارمين نمايشگاه گردشگري و ميراث فرهنگي مشهد است كه از تاريخ 30 مردادماه لغايت 4 شهريور ماه سال جاري در اين شهر مذهبي برگزار مي‌شود.

گفتني است با حضور كشورهاي خارجي در اين نمايشگاه مترجماني مسلط به زبان‌هاي انگليسي و عربي در ستاد اجرايي شركت خواهند داشت.

سيد محمدرضا سيد حسيني رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان يزد در خصوص نمايشگاه جهاني مشهد اظهار داشت: غرفه يزد با مساحتي بالغ بر 36 متر با حضور 9 نفر از سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري يزد و همچنين با شركت فعال برخي واحدهاي اقامتي و دفاتر خدمات مسافرتي اين استان اقدام به معرفي و عرضه اقلام و محصولات فرهنگي به دو زبان انگليسي و فارسي جهت شناساندن بهتر و بيشتر يزد نموده است.

سيد حسيني افزود: از ديگر برنامه‌هاي سازمان در برنامه 5 ساله توسعه و حمايت و جذب سرمايه‌هاي خارجي و توسعه و معرفي جاذبه‌ هاي توريستي و آداب و منش استان و افزايش اشتغال در صنايع وابسته عنوان كرد.

گفتني است به زودي سايت نمايشگاه براي اطلاع رساني بيشتر با آدرس

 WWW.MITE.IR

راه اندازي مي‌شود.

انتهاي خبر يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا