فرماندار رفسنجان گفت: ولایت فقیه و بسیجیانش دشمن را عصبانی می کند.

علیار اسکندری‌نسب فرماندار رفسنجان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال همواره خطرها را پشت سر گذاشته و دو عامل تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب و حضور بسیجیان پشت سر رهبری را موجب این اقتدار دانست.

وی ادامه داد: هر جا رهبری نظام و بسیجیانش در صحنه مشکلات کشور حضور پیدا می‌کنند دشمن عصبانی می‌شود و برای شکست دو عامل یادشده برنامه‌ریزی دارد.

وی بیان کرد: دشمن می‌خواهد اگر بتواند بین صفوف محکم رهبری نظام و ملت که همه بسیجی هستند فاصله بیندازد و اهداف خود را پیش ببرد اما در طول این چهل سال با هوشیاری ملت و بسیجیان مملکت نقشه‌های دشمن نقش برآب شده است.

اسکندری‌نسب افزود: شرایط امسال کشور شرایط خاصی است که دشمن می‌خواهد با رهبری استکبار جهانی، معاندان نظام را دور هم جمع کند و به خود وعده دادند انقلاب اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را برگزار نکند.

جشن پیروزی انقلاب امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود

وی خاطرنشان کرد: امسال انقلاب اسلامی جشن خود را باشکوه‌تر از هر سال برگزار خواهد کرد در رفسنجان امسال دو برنامه اساسی برای جشن‌های چهلمین سال انقلاب داریم.

اسکندری‌نسب ابراز داشت: با همت مسؤولان و بسیجیان یادواره شهدای شهرستان‌های رفسنجان و انار همزمان با کنگره ۶ هزار شهید استان کرمان که یک ششم این شهدا از رفسنجان و انار هستند برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به دنیا ثابت خواهیم کرد اگر فرزندان ما در دوران دفاع مقدس همراه با امام عظیم‌الشأن و دیگر اقشار از مرزهای انقلاب و نظام دفاع کردند امروز هم یاد و خاطره سرمایه‌های گران‌سنگ جامعه اسلامی ایران را در یادواره شهدا گرامی می‌دارند و راه‌شان را ادامه خواهند داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا