امام جمعه رفسنجان گفت ::خواسته ما از دولت این است که به فریاد مجموعه های که ده ها میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده اند برسند تا بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند

حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم اختتامیه جشنواره اشتغال جهادی ،مهارت و همدلی که با حضورمدیرکل صندوق بیمه کارآفرینی امید و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده شهدا در حسینیه علی آباد شهرستان رفسنجان برگزار شد با اشاره به اینکه اشتغال باید از درون صورت گیرد اظهار داشت :دغدغه رهبر معظم انقلاب  که در سالهای اخیر به ان اشاره داشته اند اشتغال است.

وی بیان داشت :مسئولین اجرایی کشور باید زمینه اشتغال را فراهم نمایند تا سرمایه گذار برای سرمایه گذاری ورود پیدا کند .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد :منطقه ویژه اقتصادی ظرفیت بالای اشتغال را دارد  و خود مس که منطقه وسیعی از زمینها  را در اختیار دارد پایدارتر است اگر حمایت های دولت و مجلس را داشته باشد میتواند اشتغال پایداررا ایجاد نماید تا برای شهرستان امنیت شغلی باشد .

رمضانی پور عنوان داشت :خواسته ما از دولت این است که به فریاد مجموعه های که ده ها میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده اند برسند تا بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند .

وی ابراز داشت :در گذشته کمبود محصول پسته را در شهرستان داشتیم ولی امسال محصول ما به صفر رسیده است ،امسال  ده ها هزار چرخ پسته روشن نشد ،اگر ما در بحث صنعت در رفسنجان کار کرده بودیم مشکلات امروزی را نداشتیم .

امام جمعه رفسنجان گفت :اگر مجموعه های صنعتی افتتاح و کلنگ زنی شود اشتغال ایجاد می شود ،قیمت واگذاری زمین در شهرک های صنعتی بالاست به همین منظور استقبال زیادی از این منطقه صورت نمی گیرد براینکه بیرون از شهرک برای فعالیت سرمایه گذار ارزانتر صورت می گیرد اگر در این زمینه کمک ها و تخفیفات و اقساط طولانی مدت از سوی استانداری صورت گیرد دغدغه ما حل می شود .

وی افزود : اشتغال باید یکی از دغدغه های مسئولین عالی کشور باشد اعطای تسهیلات مخصوصا در اخذ وثیقه و ضامنین  باید سهل تر باشد.

رمضانی پور خاطرنشان کرد :واحدهای کوچک با سرمایه گذاری اندک و اشتغال بیشتر دارای ارزش هستند لذا  بایستی همه مجموعه ها در این راستا تلاش کنند./ خانه خشتی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا