معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهاباد در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گفت: نیازسنجی بازار مصرف در طرح هایی که توسط متقاضیان ارائه می شود مد نظر قرار گرفته شود تا با اشراف کامل بر اشتغال مورد نیاز شهرستان، از اشباع مشاغل جلوگیری شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بهاباد به ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور بخشدار آسفیچ، مسئولین عضو کارگروه و مدیران بانک های عامل مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهاباد در این جلسه گفت: تسهیلاتی که پرداخت می شود باید منجر به ایجاد اشتغال شود و در این راستا نیاز به پیگیری و نظارت بر روند اجرای طرح ها می باشد.

"محمدحسین پاکدل" خواستار بررسی دقیق طرح ها شد و گفت: نیازسنجی بازار مصرف نیز در طرح هایی که توسط متقاضیان ارائه می شود مد نظر قرار گرفته شود تا با اشراف کامل بر اشتغال مورد نیاز شهرستان، از اشباع مشاغل جلوگیری شود.

در این جلسه گزارشی از پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و پیشرفت طرح ها و پروژه های در درست اقدام جهادکشاورزی، صنعت معدن و تجارت، کمیته امداد و میراث فرهنگی و روند اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی توسط مسئولین مربوطه ارائه شد.

گفتنی است تاکنون 184 طرح به مبلغ 140 میلیارد ریال در کارگروه اشتغال استان مصوب و به بانک های عامل معرفی شده است که از این تعداد 108 طرح به مبلغ 42 میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان پرداخت شده و مابقی طرح ها در دست بررسی می باشد.

طرح های پرداخت شده در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنعت و گردشگری می باشد و اشتغال 116 نفر را به همراه دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا