فرماندار بهاباد صبح امروز در دیدار با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ضمن تبریک روز راهدار، از عملکرد این اداره تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ فرماندار بهاباد صبح امروز در دیدار با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ضمن تبریک روز راهدار، از عملکرد این اداره تقدیر و تشکر نمود و گفت: راههای مواصلاتی از سرمایه های ملی می باشد و راهداری در نگهداری از آن نقش مهمی دارد.
"محمدمهدی خانی زاده" افزود: خدمات شبانه روزی عوامل راهداری برای خدمت رسانی به مردم به ویژه فراهم نمودن تردد ایمن و روان در شرایط بحرانی، ستودنی است.
وی همچنین خواستار جذب اعتبارات شهرستان در حوزه راهسازی شد و گفت: انتظار داریم با جذب حداکثری اعتبارات استانی بهتر بتوانيم راه های شهرستان را به وضع مطلوبتر برسانيم.
خانی زاده بر تکمیل سریعتر پروژه های در دست اجرا از جمله باند دوم جاده بهاباد ـ پرک تأکید نمود تا مردم هرچه سریعتر از آن بهره مند شوند.
"مظاهر تیموری" رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در این دیدار صمیمی به بیان گزارش مختصری از بهسازی راه های روستایی و روند اجرای پروژه های در دست اقدام پرداخت.
فرماندار بهاباد همچنین از اقدامات عمرانی، فضاسازی و بخش های مختلف اداری بازدید و در جریان اقدامات و کمبودهای این اداره قرار گرفت.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا