"محمد محامدی" : پرستاران با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزنده‌ی بانوی صبر و ایثار دشت کربلا، با وجود مشقت‌های فراوان به فعالیت بی‌چشم‌داشت خود ادامه می‌دهند و در حقيقت سمبل و نماد صبوري و مهرباني هستند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمد محامدی" فرماندار ،"وحید فتوحی" شهردارتفت ، "سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان  و تعدادی از اعضای شورای شهر تفت  در سالروز ولادت با سعادت حضرت زينب(س) كه به روز پرستار نامگذاري شده است با حضور در بيمارستان شهيد بهشتي(ره) و مرکز جامع روانپزشکی تفت از خدمات و تلاشهاي پرستاران قدرداني كردند.

"محمد محامدی" در این بازدید اظهار داشت : نام گذاری میلاد حضرت زینب کبری (س)  در تقویم ایران اسلامی به نام زحمتکشان و تلاشگرانی مزین گشته است که این بزرگ بانوی بزرگ اسلام را سرمشق و سرلوحه کار و فعالیت خود قرار داده‌اند و با تلاشی هنرمندانه و مقدس مراقبت و حمایت از بیماران را در دستور کار خود قرار داده‌اند و با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزنده‌ی بانوی صبر و ایثار دشت کربلا، با وجود مشقت‌های فراوان به فعالیت بی‌چشم‌داشت خود ادامه می‌دهند  و در حقيقت سمبل و نماد صبوري و مهرباني هستند.

فرماندار شهرستان تفت خاطر نشان کرد: رسالت پرستاران در پرستاری از بیماران و ارائه خدمات درمانی به بیماران از ارزنده ترین کارهایی است که یک انسان می تواند انجام دهد.

يادآور مي شود فرماندار تفت در روز پرستار با حضور در بخش هاي مختلف بيمارستان شهيد بهشتي(ره) و مرکز جامع روانپزشکی تفت از خدمات و تلاش هاي شبانه روزي پرستاران اين مراكز درماني تجليل كرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا