مدرسان حوزه علمیه با آموزش های لازم طلبه های مفید و با تخصص به جامعه تقدیم کنند. آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه استان یزد در دیدار با روحانیون و طلاب شهرستان مهریز گفت: مدرسان حوزه های علمیه با آموزش های مفید طلاب مفید و با تخصص به جامعه تقدیم و باید بازخورد مثبتی داشته باشد.

آیت الله ناصری باید با اشاره به اینکه سنت های گذشته در خصوص حوزه های علمیه باید احیاء شود تصریح کرد: حوزه های علمیه باید در کسب علم و تحصیل خود جوش باشند واین علم آموزی مفید برای جامعه باشد

وی افزود: حوزه های علمیه می تواند با استفاده از وقفیات مردمی اداره شوند و این نیازمند فرهنگ سازی است

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: حفظ انقلاب یکی از مهم ترین مأموریت های روحانیت که می تواند به دشمنان ضربه بزند و می تواند از انقلاب دفاع کنند.

وی با اشاره به اهمیت امید در زندگی همه افراد جامعه گفت : روحانیون باید روحیه امید، ایثار و شهادت طلبی که دشمن در حال تضعیف کردن آنها و ضربه زدن به ملت ایران هستند را افزایش دهند

آیت الله ناصری عنوان کرد: حوزه های علمیه باید با کسب درآمدهای پایدار از طریق جذب خیرین برای کمک رسانی به حوزه های علمیه استفاده کنند.

امام جمعه مهریز حجت السلام محی الدینی ضمن خیر مقدم به روحانیون نماینده ولی فقیه در استان یزد استاندار خواستار تکمیل عملیات عمرامی خوزه علمیه برادران که به اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان نیاز دارد شد.

حجت السلام محی الدینی ادامه داد: روحانیون و طلاب مهریز با اتحاد و همبستگی که دارند تواتسته اند مسئولین ادارات را با خود همراه کنند

وی افزود: در همه ادارات نماز اول وقت توسط روحانیت اقامه و همچنین با حضور امام جمعه شهرستان مهریز هر هفته نماز مشترک و با بیان توصیه های حضرت علی (ع) در خصوص رفتار مسولین با زیر دستان و ارباب رجوعان بیان می شود.

گفتنی است؛ شهرستان مهریز بیش از ۱۰۰نفر طلبه خواهر و برادر دارد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا