شهردار اشکذر از احداث بزرگ‌ترین فرهنگسرای استان یزد در شهرستان اشکذر با مشارکت خانواده مرحوم کلانتریان خبر داد.

 

مهدی جعفری­ پور شهردار اشکذر با اعلام این خبر افزود: اگرچه حضور و مشارکت خیرین اشکذری در امور مختلف بی‌نظیر و مثال‌زدنی است اما احداث این فرهنگسرا با مشارکت خانواده کلانتریان تبلور مشارکت خیرین در مدیریت شهری است.

 

وی فرهنگسرای شادروان کلانتریان را بزرگ‌ترین فرهنگسرای استان یزد خواند و گفت: پشت‌بام این فرهنگسرا در ارتفاع ۱۱ متری به وسعت ۱۸۰۰ متر و چشم‌انداز زیبا به‌صورت چندمنظوره قابل‌استفاده و بهره‌برداری است.

 

جعفری­ پور گفت: ظرفیت روباز این فرهنگسرا ۱۲۰۰ نفر و ظرفیت سالن سرپوشیده آن ۷۵۰ نفر هست.

 

شهردار اشکذر تاکید کرد: این فرهنگسرا دارای سالن لابی با ظرفیت ۲۰۰ نفر، جایگاه میهمانان ویژه، پارکینگ اختصاصی مسئولان و میهمانان، پارکینگ عمومی، سالن آمفی‌تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان، سالن سینما با ظرفیت ۱۵۰ نفر و تالار عقد و عروسی است که به‌واسطه این ویژگی‌ها می‌توان به‌صورت چندمنظوره مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه اسکلت بتونی و سقف فرهنگسرای شهرداری اشکذر اجراشده است؛ بخشی از این پروژه تا پایان سال ۹۹ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

جعفری­ پور در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگسرای شهرداری اشکذر ۶ هزار متر بنا دارد و بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که توسط خانواده مرحوم کلانتریان؛ در کنار پارک بزرگ شهر اشکذر احداث‌شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا